Followers

Friday, February 6, 2009

fOr sOmeOne special~

5.2.2009
aku baru balik dari genting..yeah!penat sikit lah..balik-balik..aku da pown buat cupcakes..tapi xpelah kan,demi orang tersayang..huh..lau ada rezeki jumpa lah kan..huh..


yeah!da pown jadi cupcakes aku!!luqman hakim..i love you 4eva??wah!!hee~kotak dye pon not bad lah cute sangat..lau orang tengok..msty cairlah..hee~
setiap barang yang aku bagi dekat dye..semua bawa 1000 makne tau..hee
  • 5 Bintang ; miss, love, hOpes, loyalty, faithful
  • 100 bintang ;  ma heart 100% ur luqman
  • 9 cupcakes ; ma lucky numb
  • pinky topping ; ma fav colours lah yunk..hee~pink
Time dekat class..aku ada deco cupcakes yang agak menarik perhatian orang..hee~a&r(ann&redz)
semau yang tengok nieh..mesti dyorang nak..tah lah...bagi aku ok jur lah..topping dye aku hiaskan dengan jelly wane merah..den..aku name kan cupcakes nieh..lovely cupcakes,,hee~
annredz~
cupcakes nieh..tah lah..aku pon kurang pasti pe name ising dye..tapi..yang aku tau..ising nieh lah yang paling cair..dye kena amik mase dalam 10 minit..baru dye akn beku..semua orang deco cupcakes nieh..happy b'day..huh..yang aku lak..dengan selambur jur..aku hias name aku gan dye..hee~



huh!!cupcakes nieh lah yang aku paling xleh lupe..hee~
time aku tenagh khusyuk buat benda nieh..aku xperasan..cikgu tu ade kat belakang aku..aku tengah tulis time tuh..haaa~dye cakap kuat-kuat..ada jugak peserta kita nak bagi bf dye rase..n comel gak yang dye buat..hee~(kata hati : aduh!kantoi lak..hee~tapi xpe lah kan..cz dye kate buat jur pape..aku pown buat jurlah corak nieh..hee~)


p/s;sayang..humm..nanti-natilah..orang buat lagii yup,kite nak sangat bagi awk rase..huh.&&nanti2 kite wat manyak2 kat awak yup...i love you...hee~

No comments: