Followers

Sunday, February 8, 2009

make Over~

Pagi-pagi lagi ibu da kejut..cean!!bangun..ibu&ayah nak pergi pwtc..cean dok rumah tau..nanti pergi keja dengan bas tau..(kata hati : Alor!nak ikut lah..dok rumah pown bukan wat pape pon..)
Dengan longlainya..aku pergi kat ibu..ibu..cean nak ikot leh x??dok rumah pown bukan wat pape pown..bek ikut..lagi pown cean masok kul 5 hari nieh..leh erk??..Ibu pown cakap..dah-dah..gi siap cepat..yeah!!yeyeye..aku dapat pown g pwtc..hee~

sebelum bertolak..aku banyak kali col fa..ingat nak jumpa dye lah kan kart sana..cz rumah dye dekat gak lah gan sane..tapi xdew owng angkat..aduh!!..humm..den..cam bese lah..aku akan infOrm kart bOsh besar..hahaha..dengan hati riang..aku pown dail lah nomb dye..hee~..xlamew tuh...dengar sore manjew dye..hee~

Huh!!bertolak dalam kul 10.30..sampai dalam kul 11.30..sejam jur..huh~
humm..sampai-sampai jur..adew orang coll ah~e'eh..fia??huh..den..fia gtau.yg dye xdapat datang cz dye demam lah..huh..its key ah kan aw gtuh...kaRt sana..aku jumpa denagn maksu,mak ngah,mak long..huh..ramai agi lah..memang bes t lah..da lama xjalan same-same macam nieh..
Happy gilew ah hari ni cz aku dapat banyak maklumat sal perniagaan..huh..nanti boleh lah aku besar kan lahi perniagaan aku nieh..

sampai kart hall 1..adew fair sal mekap-mekap tau..peh lagi..aku minat gak bab-bab nieh kan..aku mula-mula nak tanya sal lipstik jur..den..sis tuh soh aku dudukk..den..aku pown duduk lah..haaa~..aku di make over kan..hahaha...1st tyme gak ah kan..hee~..xsabar lah nak tgok dy nyew hasill..





kekok gak lah..huh...tapi lame-lame..okey lah..tapi an..aku rase mate aku berat lah..hahahahaha...humm..aku rase len macam lah..aku mintak sis tuh mekap aku nature ah..aku malas ah nak mekap tebal-tebal..kang terlebey over lah pulak kan..pakangah..yeah!jurukamera ntv7..hee~msty lah akan snap pic aku..hee~thnx pakngah..huh..lawa sangat pic nieh..cean suke..wee~huh..Aku dapat beli 1set pRoduce dye ah..nak kate murah tuh..humm...tah lah.nak kate mahal??aku pown xtau gak nak kate cmnew..hee~tapi berbaloi ah..aku dapat jadi members sekali ah..

Dah bes bab mekap-mekap..semua lapa..yelah..perot masing-masing rancak dengan lagu rOck ah..hee~..kitewong semua g makan..mase nak gerak gi tempat makan..hee~cam bese lah..colling-colling ma mey2 ah..aku citew semua kart dye..hee~..pas da colling dy..ibu da pown order nasi ayam,lepas da makan-makan..aku still lagi rase lapa tau..hahaha..aku soh ibu bli laksa shake..hahahaha...kuat makan gak kan aku nieh..hee~

lepas semua da makan...borak-borak...den..xsangkew lak...jumpa makngah kl..hee~..sampai kul 4..baru semua nak balik..sampai-sampai jur kajang..aku terush masok keje..peh!nasib ah xlewat..huh

No comments: