Followers

Thursday, May 28, 2009

melanda lagi~

Humm..malam nieh aku rase sayu sangat2..tah lah..
myb aku terlalu pikirkan dye..aku letih lah..dengan harian aku..
Aku perlukan ruang untuk refresh balik...aku letih sangat2!!!

Hummm..tadi pagi..ibu ade tengok status aku dekat ms
"1tahun..sekejap jur koet"

Ibu:luqman xbalik da keh kl??
cean:Humm..xbalik dah..sebab dye kat dekat matrix..dapat cuti pon dalam 2minggu..
Ibu:xboleh balik kejap jur keh??
cean:xboleh...tunggu lah bulan 4 tahun depan baru dye balik KL
Ibu:Nanti luqman xterlekat dengan orang sane ke??
Cean:Insyallah...xkan nyew lah ibu

*Cam gituh gak ah perbualan kiteorang...hUmm..bendew tuh bermain2 difikiran aku..."Nanti Luqman xterlekat keh dekat orang sane??"

Humm..sekarang nieh..aku berpegang pada kejujuran,kepercayaan n kesetiaan..
Aku tau dye dekart matrix bz..so..aku kena selalu paham..paham..paham..dye..=)

Malam2 nieh..aku kena basuh baju lagi..aiya...yuplah..esok pagi subuh2..dah kena gerak g KEDAH..humm..tyme tuk aku rehatkan badan aku..yuplah..sejak kebelakngan nieh..tulang belakang aku..sakit sangat..n..hummm..bahagian perut aku mule buat hal..dah lame agaknyew..kaki aku xkebas2 n sejuk2..hummm..tahan jur lah...yeah~

LUQMAN HAKIM:Orang sayang awak sangat eh..setiap saat orang selali pikirkan awak..hope awak dekat sane..xnotty2..stdy leloq yup..orang akan tunggu awak balik KL..rindu sangat2 dekat awak..biarpown awak jauh sangat2 dengan kitew..humm..tapi awak xpernah jauh dr hati kitew..selalu jur dekat2 eh=)

2 comments:

Op Luke said...

sy pn syg awk sngt2..
soe agak moody..
4give me dear..

Ann said...

huh
=)
its key mnjew
maaf mu diterima=)