Followers

Thursday, July 30, 2009

ketahuilah,fahamilah dan mengertilah


KETAHUILAH
Diri ini memerlukan dirimu
saat-saat ini..
tetapi kau tiada jua..
kau biarkan aku bersendrian.
tanpa menanyakan khabar berita.
hummmm.
FAHAMILAH
Waktu diperlukan sesorang yang disayangi tyme2 ginie
menanti panggilan dari dye or sms dari dye..
tetapi
hati ini hampa,kecewa...
dah penat dan tak larat..
dulu..
amik berat sangat2..
skunk...
humm..shhhh..
MENGERTILAH
apa maksud kebebasan yang KAU inginkan.
aku MEMAHAMI
aku MENGERTI
dirimu
aku harap kau pun fahami diriku
seharusnya kau dapat membezakan waktu-waktu ini
ketika aku memerlukan dirimu atau tidak
hummm..
KETAHUILAN,FAHAMILAH DAN MENGERTI

*Hari nie aku xlarat sangat2.aku xnak diganggu.aku mahukan ketenangan dan ingin b'sendrian*
*kecewa*
*SAYANG TAPI....*



No comments: