Followers

Thursday, July 30, 2009

Seharian di Mid

Seminar k'usahawanan dengan Irfan..wow..jutawan internet
salah sorang jutawan internet jugak..wee~
Hahaha..azit kate aku da gemok?ykew?ne de doe...pp jur tembam2

Thanx faiz


Me wit abang~

Adeh..nape lah kena pakai bende alah nieh tyme seminar

Wit abang again

Muke happy jur pas tengok Harry potter..


Waiting for abang..aiyo..mate da macam pe tah..xlarat gilew tyme nieh

Tak sah..lau keluar xsinggah kedai2 teddy nieh.n beli smting..=)



Dah habis masukkan gambar..hee..skunk cite2 pulak
keluar pukul 11 pagi..
sampai mid pukul 12,tengok wayang harry potter
kul 8..start class seminar
Kul 1 pagi sampai rumah..
jumpa Irfan..memang syok habis lah..dye dok sebelah.pastuh kiteowng borak2..ya allah..sweet,cute,hnsme..sume de ah.da ah jutawan..wah!!
IRFAN:rehan sekarang buat apa ya?
REHAN:sya??sya sekarang buat bisness kek..amik tempahan sume lah..n da de bisness dekat internet
IRFAN:wah..bagusnyew rehan nieh..sekrang umo berape?
REHAN:sekarang sya 18 tahun..still lagi belajar..kemahiran lah..
IRFAN:baguslah rehan nieh..muda2 lagi da pandai buat bisness
REHAN:ayah lah suruh buat2 nieh...n ayah jugak bagi modal
AYAH:aah..ayah bagi model.anak kaut untung..heheh
REHAN:Shhhh..ayah..jangan ah bocorkan..rahsie kite2 jur lah..heheheh
(semua gelak)
IRFAN:Tapi bagus lah rehan dapat 100%supprt dari ayah..dulu ayah saya langsung xspprt saya.
REHAN:ayah da terlebih support skunk nieh.hehehe
IRFAN:Kalau saya dapat ayah mcam rehan..msty saya akan lagi berjaya
IRFAN-AYAH-baguslah abang,saya suke borak dengan abang nieh..cara abang supprt anak abang.saya suke sangat
KESIMPULANNYA:
Bertuah sangat2 cz dapat ayah macam ayah..yang selalu support aku,walaupon dulu aku banyak buat masalah..n baru aku sedar..family yang selalu ade dengan aku ..n bukan orang lain..boyfren,kawan??bukan selalu ada dengan kite tyme kite dalam susah.
&&aku suke dengan life aku sekarang...bersyukur sangat2



No comments: