Followers

Saturday, August 15, 2009

Hidup semakin b'erti


Chocolate pinky..thnx...sayang macam kawan keyh=)

hehehe...lepak2 kat tepi tasik
fuh!letih siot
Bergambar dengan tapir..peliharaan aku gan syai..hee~

With syai..
Selit2..hehehehe
Posing maut lak cikgu aku nieh..aish

Hari2 aku semakin b'erti..hehehe.
best gilew..
Aku drve..g sane sini..convoi ramai2..3/4 kete..smua dak2 GM jur..memang syok habis lah!!ase nak lagi gi sane.Semua jalan2 kat PUTRAJAYA JUR..
Lepak dekat taman botani..
Kiteowng sewa basikal..den round2 dekat sane..hehehe..lama jugak lepak dekat sane..
Den..lepak dekat tepi tasik..fuh!tenang...
Sampai petang aku lepak dekat sane dengan dak2 GM..

Pagi TADI..aku singgah dekat UPM jap..den..aku buat rawatan resdung..fuh..
upe2 nyew selame nieh..resdung aku memang teruk pown..sampai 4x aku wat treatment..xbek2 jugak..aish!
lepas nieh aku kena berpantang...xleh makan nieh..tuh lah..aish!

Sian dekat dye..pe yang aku nak..sume dye dapatkan..aish..hehehe.

Thanx yup wei cz ko bawak aku mam macam2..hehe..sushi king.mam chocolate.pe agy??haaa...bawak aku g tempat yang aku nak g..n bersiar2 nek basikal...hehhe..besh kan wei..nanty kite g lagi keyh=)

No comments: