Followers

Monday, September 28, 2009

Benci3...Jangan sesekali kate sayang lagi!

Tak pernah2...
rase membuak-buak marah nieh dekat awak..
Awak yang nak sume jadi macam nieh..
jangan sesekali awak kate awak sayang kite..
cz bagi kite...

ungkapan"sy sayang awak sangat2"

TAK ADA MAKNA DAH SEKARANG!

AWAK TAK PERNAH SAYANG KITA!!!!

TAK PERNAH LUQMAN!!

Awak tau kite teramat lah benci bile awak buat gtuh..
tapi...
awak still jugak buat!

STILL..STILL..STILL!

susah sangat keh awak nak paham maksud orang?
besar sangat keh permintaan orang nieh
susah sangat keh awak nk korban kn sikit..

Kali nieh awak betul2..
BUAT KITA KECEWA.

thankz LUQMAN

ORANG BUAT NIEH CZ ORANG SAYANG AWAK..
tapi???
awak xpernah nak paham..
xpernah..xpernah...xpernah..
walaupon sikit


JANGAN CONTCT ORANG KALAU AWAK STILL LAGI PEROKOK!!
JANGAN SESEKALI AWAK KATA SAYANG DEKAT ORANG..
KALAU AWAK TAK SAYANG DIRI AWAK DULU.

Mungkin bagi sesetengah orang angap ni biasa..
tapi bukan aku..
aku sanggup kehilangan orang yang aku SAYANG..
jika dia seorang PEROKOK!

*orang bagi masa dekat awak..awk nak final xm
orang ingat tabiat tuh da tak ada.
TAPI.
Thanx awak..tak pernah2 awak buat orang kecewa macam nieh..
Kali nieh awak dah berjaya..

Awak tau..sekarang neih tiap2 hari orang makan ubat tau..
cz awak pernah cakap
"jage dir sayang..risau ah sy awak selalu deman2 nieh"
awak sendrik tau betape susahnya orang nak telan ubat..walupon vitamin..
orang sanggup tahan n berdegil.
tapi nape orang makan jugak??
cz kite mengalah tau ..
susah sangat keh awak nak korbankan sikit
plzz lah luqman

orang xtau nak buat macam mane lagi
orang nak awak hidup tanpa rokok
memang awak da berhenti dulu..
orang bersyukur sangat2..
orang rasa orang ah paling happy tau
tapi..bile dapat tau balik...
hummmm


MOOd:kecewa,sedih n still berharap

5 comments:

azreen said...

ann,
lek2 taw,
jgn pk sgt.
jgn burdenkan dr ngn mnde yg ridiculous.
pk ap yg tbaek utk ang.
be tough syg :)

piNky LuCiA said...

ann.. tak baik marah3.. tak elok untuk kesihatan muka tau.. :P

bbncg laa elok2.. kita doakan awk bahagia.. :)

Ann said...

nana-nope..
xdew bndew yang nak dipkrkan dah skunk..
aku owkyeh jur sekarang..
cz nieh yang man nak..
so..
owkeyh

sayang..i love you keyh=)..hehe..
miss ko lah syg..

Ann said...

pinky lucia-humm..
kesihatan muke jur??ait??
hehehehe..

bndew nieh amek mase..
cz ada hati yang terluke..


thnx yup..=)

aimi najwa said...

an..jgn laa mra gle2..
lelaki mmg mcm 2..
akak pon bengang gak klo daos jd perokok..
yg pnting kite kne nasht kt die jgn berokok..
bkan snang aw nk bhnti rokok..
kne phm gak k syg..
muaaahhxx