Followers

Wednesday, September 16, 2009

Ego kuh

Humm...sejak kebelakngan nieh,aku jarang text dengan sidye...bukan kerana hati tidak sayang..tapi...kerana sedih&kecewa dengan kata2 yang dilemparnya sebelum nieh..humm..tidak sangkew..sidye akan mengeluarkan kata2 itu..hummm

Tah lah..aku tau..aku jugak salah..kerana sifat aku yang lembut n manjew..membuatkan orang itu mengambil kesempatan keatas diri ini..

Kerana kecewa...

Aku tidak membalas setiap sms yang dikirimkan nya.
kerana ego melanda dirikuh....

Malam yang sungguh sunyi....aku menatap setiap gambar sidye yang ada didalam hp kuh...humm..rase rindu sangat2 sekarang nieh..kekasih hati yang selama ini berjauhan..selama 4bulan lebih...haish..sayu jur malam ini....

seharian..aku tidak menghubunginya....

Rindu..
Rindu..
Rindu...

Semasa aku dalam perjalanan balik dari hospital Putrajaya...untuk melawat adam...aku menerima mms...dari

"Luqman~"
Im really2 sorry bout yesterday..im fine if u dont want 2 text me"

Aku terasew hati..rasa ingin menangis sahaja...tapi...humm..disebabkan ego yang melampau..aku hanya pendamkan sahaja..seharian aku di dalam kelas..aku tidak senyum...aku hanya mendiamkan diri..hanya itu jur yang aku mampu lakukan..


*hati still lagi kecewa...hanya tuhan jur tahu..b'tapa sedihnya...untuk kali k2..humm


~yunk..owng tau awk mara owng cz sayang...n aw owng kat tempat awk pown..owng ase..owng akan kate pe yang awak kate...tapi kadang2,awk kena paham jugak...owng menuntut ilmu dengan***..Tapi cayelah..skunk nieh..dah ada budak laporkan hal nieh dekat pihak atasan...owng susah nak msj dengan awk macam masa dulu...tah lah..mungkin sebab sedih lagi...owng nak snagat2 jumpa gan awak hari jumaat nieh..rindu sangat2 nak tatap muka awk..dengar gelak tawa awk,senyuman awk..pandangan awk yang dulu nya..buat owng cair..hee~..&&nakal awak...hummm
miss sesanga2 lah.....

No comments: