Followers

Friday, September 18, 2009

Selama 4bulan 9 hari

Hari ini(semalam)...sedih sangat pada mulanya...

Plan yang selama nieh aku plan...nak g mines,shopping raya n petang pulak berbuka dengan sidye..buat pertama kalinya n ketemu dengan family sidye...semua...xjadik...

Gara-gara..kereta ibu nak hantar servis..dan alepnya yang xdapat datang sebab hujan lebat dekat sepang...

Aish...memang meleleh airmata aku lah...

Aku nak sangat2 jumpa sidye..cz da 4bulan9hari,aku xjumpa dye..rindu yang teramat2 lah...

Den..dalam pukul 11...

Aku tetap jugak bersiap untuk keluar..pape pown..aku mesty jugak jumpa sidye...
Den,ada msj masok...

Alif Gm
Aku odw nak g mines nieh..jumpa ko kat serdang...

Huh..alhamdulillah lah...alep dapat jugak g=)...aw x..memang aku xdew idea nak gerak KLIA macam mane..dengan barang2 yang bagi dekat dye

2biji kek lapis,kek lapis oreo..n kek lapis sisik ikan..hehehe
Hadiah untuk sidye...&&dye kena bukak adiah nieh tyme dye dekat Matrix(Tapi dye da bukak b4 sampai matrx??cissss!)
4jenis biskut raye..semua aku buat..huhu...dengan jem nenasnyew sekali=)..
aku bagi dye biskut stwbry,tart gunting,bskut mangis n biskut choco..
hehehe..nieh gak aku buat eh..da lmew ase nyew xbuat bndew2 pelik n bagi kat dye
aku buat kad cd aye..hehehe..=p
Dulu,tyme dye adew dekat sini jur..aku mesty bagi dye cupckes..
so..kali nieh gak aku bagi lagi cpckes..da lmew xbuat n bagi dekat sidye..

Huh...2beg aku bagi dekat dye...
&&aku ada bagi dye t-shirt bodyglve...da lmew agaknya aku beli..tapi xterbagi2 pown dekat dye..aish..kali nieh...da jumpa..haaaa
bagi lah pe yang patut kn=)

semua aku buat sendirik..n malam td..sempat aku siapkan cupcakes..untuk dye=)

Tyme dekat mines..alep teman aku shopping handbge..
yang gambar kart atas..yang beg wane pink belang2 tuh lah beg baru aku..heheheh=)
&&aku shopping baju baby..untuk anak kawan aku..aish..
rabun mata dibuatnyew aku tyme uh..

Nieh pilihan hati aku..simple..
baju yang aku pilih nieh pown de maksud tersendirik aw..hehehe

xdew lengan cz aku suke bilew sidye pakai baju xdew lengan
biru..cz...anak kawan aku tuh lelaki
teddy bear??cz aku suke teddy

huh..cukuplah kan sebab ape aku pilih baju nieh..

Den..aku ada singgah kedai sony..
Da lama aku idam2 kan laptoop pink nieh...
nanty2 lah...
target aku lepas nieh..beli laptop nieh..hehehe...
tungggu....

Habis shopping dalam pukul 3..alep hantar dekat KLIA..sampai sane dalam pukul 4.30..
Fuh!lama gilew aku tunggu sidye...flight dye samapi kat KLIA dalam pukul 6.39..
da lah tunggu sownk2..
tapi xpew ah..demi dye kan

Tiba2..de sownk laki cine..duduk sebelah aku..
Den..mula lah perkenalan aku dengan dye.
asalnya dari HongKong.name Jason...umo 27.
perbualan kami yang mulanya rancak.tiba-tiba terhenti..apabila..aku melihat kelibat sidye yang sedang mencari aku..


Jam sudah menunjukkan tepat pukul 6.50..

Aku borak2 dengan sidye.den..tiba2..aku tanyekan dekat sidye

ann:Mane owng nyew kueh cincin??
man:Aduh!awak..saya lupe lah..nape awak tak ingat kan sy??
ann:Lah..owng ingat awk da ingat..hummm..xpewh lah len kali jur lah

*pusing kebelakang sebentar..menahan airmata yang bertakung...
aku xleh nangis lah tyme2 jumpa dengan dye..bukan senang aku nak jumpa dye

ann:yunk..awk nak nampak kurus ah yunk
man:beselah stdy
ann:ait!awk simpan janggut erk yunk?
man:aah..simpan sikit..nak balik kedah..belah ayah kan tablik2..hee


Den..dye ajak aku untuk berjumpa dengan parent dye..
aduh!sedikit kekok lah..
Kelihatan muka ayah sidye..mirip2 muka sidye..
huh..
n ibunya kelihatan muda sekali..

Aku ajak sidye ke kedai..untuk membeli sedikit makanan untuk berbuka..
&&tyme nieh lah rasa nak manjew2 sikit..

Tyme nak bayar...sempat lagi snap pic..buat kenangan..
humm..gengaman erat sidye..membuatkan hatikuh panas~woit..caket ah!hehehe

Dye belikkan aku kitkat bites..n aku bagi dye??choki-choki jur..1batang jur..hehehe

Da lame aku xtengok dye senyum..rase nak tatap jur wajah sidye lelame..tapi takowt..cz parent,maklong n adek beradik dye sume ada...seggggaaannnn~

Tyme berbuke..

Dye share makanan dye dengan aku..huh..
waaahhh!besh2..da lmew xshare makanan..
&&memang harapan aku pown nak berbuka dengan sidye..
walaupown sekejap?jadik lah..

Den..ibu sidye ada bagi aku 3 biji kueh bakar..lembut gilew ase dye..dap2..thnx ya=)



Tyme dekat dalam train..

Aku sms dengan sidye

ann:Awak..owng da nek train nieh..
Man:Nape awak xbalik dengan mak long?
Ann:lah..xmolah..owng leh lex sendirah..agy pown owng da beli ticket train ah..
Man:awak da bukak beg plastik tadi?
ann:*check2..=)..hehehe..thnx sayang
Man:Kuih cincin 2 sy xnh lpe r..sje testing awk td..hee
ann:sajur aw...nak ngs dibuatnyew..awak jht3..ah..eee
Man:skit2 nk ngs ssh ar..at least dpt gak ar buka pose ngn awk td..hee

sayang...akhirnyew dapat jugak jumpa awk kn..humm..owng tau awak bantai kueh cincin dlm beg uh...awk mmg lupe nak li kat owng..eleh..nak sedapkan aty owng jur..hehehe..gewdix tol laki aku nieh..hehehe..
selamat hari raya sayang..maaf zahir&batin

No comments: