Followers

Saturday, November 21, 2009

"Menantu Tak jadi"

Hari yang aku nanti-nanti kan..
Dating dengan umi..
Yeah~

Tunggu dekat kete depan UNITAR kelane jaya..
Dalam pukul 1..
Tyme tengah tunggu umi tuh..
Aku boring sangat2..
kuaq kete lah..start enjin..mati enjin..
sume ah aku wart..
Den...
hehehehee~nakal aku sampai..
aku coll Abang..hehehe.
(Dye baru bangun tidoe ah..hehehe..Opsiiiii!!)
soe ya abang...hehehe..

Umi amek aku dalam pukul 1.30.

Aku lepak sampai pukul 7 dekat rumah umi..
yah!umi dah pindah rumah baru dekat Kota Damansara
1st tyme aku drve jauh2 uh..semate nak jumpa umi dan hantar kek

tyme ada kete nieh lah buleyh g umah umi..

Banyak masa aku habiskan dengan umi..dengan lepak dekat bilik umi+sembang2..
Umi banyak cite sal life dye dekat aku
dan aku memang rapat dengan umi dr aku f3..
cz UJEN anak umi bekas kekasih hati aku

After kiteowng clash.kiteowng leh kate rapat jugak lah
dan umi still lagi jadik mak angkat aku.

Tyme lepak dalam bilik umi:

Umi:Ann ada bf dah?
Ann:Ada..budak sabah..tapi sekarang ni,dye stdy dekat mtrx Labuan.n skunk nieh jarang msj sebab dye bz dengan stdy
Umi:Ann xnak ujen dah ke?
Ann:Humm..nape umi tanye macam tuh?
Umi:umi sajur jur tanyelah
Ann:Humm..tah lah umi..ann de bf lah skunk ni.
Umi:Kalau ann jadik menantu umi,mesti ann da selesa dengan life umi n fam umi.ann xde nak kekok2 dah
Ann:Aah..mesty lah
Umi:Tapi umi percaye dekat jodoh..aw ann dengan ujen jauh macam mane..jodoh uh ada..xkan kemane..

Umi xhabis-habis nak aku dengan ujen..uhmm.


Nieh tyme aku tengah lepak dengan umi dan ujen dekat salon umi
Dah lame xlepak dekat sini..last lepak pown tyme aku form5.lame kan?

Den aku dinner dengan ujen dekat MCD,sementara tunggu umi..

Perbualan kami lebih kepada hubungan kami yang dulu
Tah lah..mungkin dah terlambat nak perbetulkan balik
tapi betul lah orang kate.PENGALAMAN MENGAJAR KITA.

Aku redho jur.Dan sekarang aku da pown ada dye..
so..bek setia sahaja..
dan berserah kepada jodoh.


Jam dah pown tunjuk pukul 9.
Aku kena bergegas balik.dah malam dah..

Tyme aku nak bla tuh...
Aku sempat salam+cium umi..

"Umi..ann sayang umi..muuuuaxxxxx!!"
Itulah kate terakhir yang aku cakap pada umi..tyme nak melangkah kuaq dari salon umi

"tuh lah menantu tak jadi"
Kedengaran suara umi...yang sedang berbual dengan custmr dye

Mungkin ann bukan jodoh dengan ujen..and ann menantu xjadi.
Yang ann tau..ann tetap jadik anak umi.
Dan ann sayang sangat2 dekat umi.walau pe pown yang terjadik
umi tetap jadik mama rOck ann

Thanx ya umi cz spnd tyme dengan ann
n thnx 4 da jam Guess tuh=)
ann shukew!

♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
εїз A⋂⋂ℇℜeDz εїз
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

No comments: