Followers

Thursday, December 31, 2009

1/2 hari+1/2 hari=1 hari

Uit...hangout dengan abang..setengah hari dan setengah hari(hari yang berbeza)
Huh..memang besh..
tah lah..1st jumpa abang pown dekat MID..(WOW!!abang ecem syiallll.hee~)
tyme tuh..aku xsangka..aku jumpa BIG(kawan man) sekali(Yeah..memang patut ah owng panggil dye BIG..memang dye BIG pown.)

Hari tuh kiteowng juz jalan2 kat mid tuh dan..makan sushi..
hahaha..1st tyme abang buli aku=(...heee~
sampai nangis dibuat nyew..hehehe
aaaaa...tp kejap jur mase tuh cz aku pown tengah kejar mase..so xdapat nak lepak gan ang n big kt town..humm..myb next tyme kowt..



opsiiii!
tyme tengah carik hotel
heee~
curik2 snap nieh=p

Kat nichii


&&Hari nieh..31.12.2009
Aku dapat hangout dengan abang..sampai petang dekat TS
teman abang carik hotel yang akan dye bermalam malam nieh(FUH.memang letih abang tau..ikot kan hati ann..memang ann nak jur suh abang dukung ann..heee~)
Humm..den..lepas dah jumpa otel tuh..kiteowng patah balik..lepak dekat TS..
makan makanan penang..yang oke ah..sambil imbas kembali kenangan abang time mude2..(Humm..abang jangan buat dah erk bendew2 tuh..xdew bende yang abang dapat aw abang buat macam tuh..caye lah cakap ann..& abang akan jumpa orang yang hargai abang...cayelah=p)
Lepas teman abang shopping baju(yeah..baju ijau abang tuh memang chumel..ann shukew gilew2 ah).Humm...kiteeowng ada lepak kat tepi2 tuh..tengok orang jalan..yeah~.macam2 gaye yang dyeorang pakai.,memang pelik...tapi..tyme nieh lah..abang mule suh aku berfikir..kalau TS tuh tutup..bla.bla.bla..hehehe...tak pernah seumur hidup aku..aku nak pikir macam tuh..aish~..heee.

Terasa kejap jur masa berlalu..
aku memang banyak spend time dengan abang..
lepak kat Starbuck..aish..tengok gambar&vidoe abang.
terubat sikit rindu nieh.

Hummm..thnx abang
abang selalu cakap..."kuaq rini..xda sedih2"heee~
yeah..aku masih muda,baru 18..lex2 lah kan bang..heee~
Ann xdapat sambut dengan abang..malam new year...tapi...ann dapat luangkan mase ann dengan abang.. petang new year
heee~
Memang besh ah..nanty aw abang trun KL lagi..roger2 ann keyh..
humm.kali nieh ann wart kek ah..xdew dah chocolate2 neih
hee~

So..Ini last POst aku dalam tahun 2009
Esok dah 2010...insyaalah semua akan berubah
aku tetap dengan life aku.."SINGLE"
SINGLE ITU MENAWAN...yeah!!

No comments: