Followers

Monday, December 21, 2009

Kelibatnya

Haish.jam da pukul 8.30..
Tapi kelibat pa xnampak2 pown...
(Aku still agy tunggu dalam kereta)

Tup..aku nampak kelibat pa...dengan...
jatt,nizam n kawan dye lagi..
aish!!betul keh yang ada depan mate aku nieh??
JAAATTTTT??

UiTTTT..
dye makin embam2 ah skunk..
hehehe..len pulak dye skunk nieh..

Den...tyme dalam kereta..
aku banyak ah berbual gan jatt..


"How r you cean?"
cean oke lah jatt...
"Uit..macam sedih jur sore.."
Ait.ann oke ah..ne de cedeh2 dah..
"so..macam mane ibu??"
Ummm...Ibu??oke jur.Sehat jur.Haaa..tuh lah..cean ajak datang rumah jumpa ibu..jatt xmo.Tgok macam Pa..dye dah 2x uh datang..lex jur..hehehe
"Uit..xboleh..xboleh"
Jatt..cean tgok kan..jatt da makin..hehehe..sihat lah..xmacam dulu..kecik jur orang nyew..dah len ah skunk..
"eh..mane ada...same jur lah"
Eleh..dan2 lah..hehehe

Sekejap jur kiteowng jumpa.
Tah bilew agy dapat jumpa tah
Aku xlepak pown gan dyeowng..cz aku nak kene check gigi

*uit...jam da pukul 1.30 pagi&aku still hadap laptop..update blog n facebook.
aku kene tdoe.
cz esok de class..n skunk aku belajar wart chocolate..nyum2.
&esok dapat teman nk tidoe..eee..syoknyew


::to abang:if ann sempat buat choco lebih..t ann simpan tok abg er...bg abng rase pulak.heee~



& jatt tengok ann macam dulu..xbrubah pown.just pendek jur
aisemen...
hehehehe


No comments: