Followers

Sunday, January 10, 2010

Hari Demi Hari

Hari demi hari..

Aku masih "single"..seperti sediakala..
Tapi..hati ini sudah berpaut...
dekat DYE...yang selalu dengan aku...tak pernah biarkan aku keseorangan.dan selalu ada belakang aku=D...susah n senang..YEAH!..syukur sangat2....

Do you hear me?
Talking to you
Across the water
Across the deep blue ocean
Under the open sky
Oh my, baby I'm trying

Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard

I'm Lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again

They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you, I promise you I will

Thnx dear..cz awak sentiasa ada dengan kita..& awak sabar dengan kita..lagi-lagi time kita nak lupekan "sidye".Awak terlalu baik..n kita mintak maaf sebab pernah luka kan awak..dan benda ini tak kan berulang dah...

Hari demi hari...

Aku masih simpan duit untuk pergi Umrah..Insyallah..

"Cean dah bukak tabung haji ke belum?"

Ish..ayah nieh...Baru sekarang nak tanya??

"Lah..ayah ni..cean da bukak lame lah...cume tunggu mase jur nak pergi"
hehehe..bes2..tunggu duit cukup erk.

Hari demi hari...

Aku bz dengan life aku...banyak bende yang aku nak pikir...
Yang lepas biarkan lepas..tak usah dikenang2 kan..Tak penting.
(Panjang lagi perjalanan hidup ko cean!hey...chilllllllll babe...ada lagi yang sayang ko!..tak kan sorang laki ko nak sedih2 & jangan jadik bodoh ah..Masa depan ko lagi penting lah...Jangan mengalir air mata sebab lelaki dah!CUKUPPPP....)

Hari demi hari...

Mengajar aku erti kehidupan.
Erti pengorbanan
Erti susah senang cari duit
Erti menghargai sesorang
Erti seorang muslimah dan anak yang solehah

-Kepada Orang baru:Sayang.sayang.sayang.Rindu sangat dekat awak lah..humm..bila kite nak jumpa agy...owh...rindu2
-Kepada Ibu dan Ayah:Cean akan buat yang terbaik..dan tunaikan apa yang ibu nak selama ini=p
-Kepada Abang:Tunggu cean cukup duit ya..nanti kita gi buat umrah sama2...
-Dan kepada diri sendiri:Buat yang terbaik dalam diri..da masuk 2010..semua mesti berubah.jadik anak yang solehah beb!...



No comments: