Followers

Saturday, March 27, 2010

Bersyukur


Alhamdulillah...

*Aku bersyukur sebab tak perlu semakkan kepale otak aku dengan bende2 yang tak penting dalam life aku.

*Aku dah penat JAGA hati orang lain..sekarng..aku tak nak da pikir hati orang lain..aku 1st.


*Aku nak habis kan bace quran..Ya Allah..cepat lah..dah setengah dah nieh..nak kat habis dah..

*Aku tunggu keputusan ayah sekarang..PBB...wah!..harap2 ada perubahan baru dalam life nieh...dah xsanggup dah macam ni..

*Bisness barjalan dengan lancar~..weee


Ya Allah..aku meminta pada mu Ya Allah..pemudahkan lah jalan aku dan pelihara lah aku.
Jangan lah kau sesatkan aku...
Aku memohon padamu Ya Allah..
Tenangkan&terangkan lah hati aku ini Ya Allah..
Jangan lah kau tutup pintu hati aku ini Ya Allah
AMIN.

p/s:Aku tunggu kepulangan abang aku..yeah.tahun nieh dapat lah merase puasa sama2.n sambut birthday aku..hoho..syok nye!!n tengah tunggu ayah jugak..balik dari KK..beli banyak2 kuih cincin kat cean erk..

No comments: