Followers

Friday, March 26, 2010

Kene tag

Dah lamew kowt xkne Tag gan owng..hehehe..dulu sslu ah jugak kan...Thnx Yan

1) Siapakah diri anda di rumah?
Humm..seorang anak perempuan. Rajin ah jugak..lagi-lagi bap buat kek dan coklat..(yummy!!)..n seorang yang manja n garang..heee~

2) Siapakah diri anda di samping rakan?
Paling chumel..hahahaha..=p

3) 5 benda yang anda idamkan tetapi belum tercapai.
Benda? Bukan perkara?
-Nak semua barang-barang kek..terutama jename wilton
-Nak 1 kedai yang name ANNEREDZ CAFE
-Nak tiket g haji..nak buat haji
-Nak kete
-Nak barang wane pink

4) Siapakah nama pasangan anda?
-nurfarahi nabilah a.k.a Nabel

5) Ceritakan 5 perkara yang paling anda suka tentang pasangan anda.
-Dye selalu ada dengan aku ad dengan aku..tyme aku susah/senang..thnx sayang=)
-Dye sayang aku...hehehe..kan sayang kn=p
-Dye GILEW..double gile dari aku eyh
-Dye Solo
-Dy suke menthol

6) Bila tarikh anda couple?
-Tah lah..aku pown lupe doe...hahaha..

7) Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
-Buat masa ini tak ada lagi.hanya bahagia jur
hahahaha

8) Lagu tema cinta anda.
-Favorite Girl=)..thnx sayang=)

9) Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?
-Menda Erk??semua okeh...cume...kurengkan sikit gilew uh...kalau aku+dye berborak/jumpa..memang ++gilew!...adeh~

10) Tag 10 rakan anda yang lain.
tag? perlu ke?
-Nabel
-Bella
-Tina
-Nana
-Fia
-Naj
-?
-?
-?
-?

----------------------------------------------------------------------------

7 perkara mengenai Ann..
Yang ditag oleh orang yang sama=)
thnx sayang
heee

Pertama :Kek &cupcakes-Aku memang suke deco cpckes n cakes...chumel2...eeee..geram2

Kedua : Sabar n suke jage hati orang-Tah lah..kenape aku ada sifat macam nieh...haish!..l

Ketiga : Buku- Suke gak lah bace buku..pasal bisness & resepi kebanyakannya..n kalau nak tunggu orang tuh..mesti bace novel.yeah.dats y skunk dalam beg..mesti ada novel=)

Keempat : Kedai Hadiah n Barang Rumah-Haa..kalau aku keluar..memang xsah lah kalau aku xsinggah kedai hadiah nie...aku suke suasa dalam kedai tuh..n kalau kedai barang rumah tuh..FUH!!...rabun mate...sume chumel2...

Kelima : Makan. seyesh!aku suke gilew makan.. lagisushi,kek,coklat,aiskrim...nyum2

Keenam : Aku suke BINTANG...bila pandang jur buatkan hati aku tenang..n rase macam haaaaa~ dunia nieh aku yang punyew

Ketujuh :Suke gilew PINK! sampai bilik pown pink uh....&dulu siap ada group lagi..pinklady....


Sekian,terima kasih .




No comments: