Followers

Thursday, May 27, 2010

Kena tag

1. Nama pada inbox saya.
MyLoVe~...HAHAH...comey jur name dye..tapi nieh ah yang penuh kan inbox saya buat masa ni

2. Ringtone utama dekat phone.
Adeq-suara dye gelak..&hanya aku jur yang ada ringtone tuh dalam dunia nieh..=)

3. Apa saya buat tengah malam tadi.
Tengok cite holiday n tidooo

4. Org terakhir bersama saya.
akak dan adik

5. Warna t-shirt saya pakai sekarang.
Biru

6. Bende terakhir saya buat.
Chat dengan ikwan

7. 3 perkara yg anda suka buat setiap hari.
Tengok tv.tido.makan

8. duit yg ada dlm wallet.
100 hinggit kowt
9. Camne hidup.

setakat nieh..alhamdulillah..semua berjalan dengan lancar...dan=)..teramat lah happy...xda da perasaan nak nangis pasal kaw

10. Ble kali terakhir jmpa mak anda.
malam tadi time ibu nak off aircond bilik

11. mak saya kt ner.
sekarang?

kat bilik..tengah tido

12. Mlm td, org terakhir ckap ngn sy.
MyLove~.

13. surprise terbaru yg sy dpt.
Makan dekat suhsi king..weee~

14. Bende yg bru dipnjam dri kwn.
Huh..pinjam ape?xda kot..sebab aku ne de jumpa kengkwan..dok umh jur memanjang

15. my Bf.
Hahaha..BF??boyfrien?xperlukowtsekarang.semakotak!

16. Apa yg rse skrng?
Happy!GENAP 6 bulan

17. Nak share ngn spe?
family.


18. Spe yg tau rahsia sy.
orang yang rapat dengan saya.bell.nana.fa.zie.yan.tina

19. Diorg simpan ke rhsia tu?
saya percaya mereka.dan dyeowng bFF SAYA

20. Nak tag ke?
sapa-sapa yang baca nie.

saya tag awak tau. :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Adakah anda rasa anda hot?
SEMESTINYA!hahahhahahah

Bila kali terakhir anda makan pizza?
16.04.2010..tyme hangout dengan BFF

Lagu terakhir anda dengar?
Kat blog yan-HUmm.buatkan aku teringat someone..cz ms dye penah de lagu nieh


Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Tidoeeee

selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
Cean..dari kecik lagi family aku da bagi name nieh dekat aku...mengikut sumber yang boelh dipercayai...name cean nieh..ibu aku cakap name manje..dan ce??macam cek jugak ah...selalu oarng kedah gune panggilan nieh..cek@saya.dan an pulak..sebab hujung name aku...shahrehan.
Ann..Hat nieh pulak..c fa ah mule2 bagi..aku cakap an..dye sek2 cakap anne...so..lekat ah name tuh..hahaha

Tag lagi lapan orang .
1.Bell
2.nana
3.fa
4.yan
5.Sweet Ummi
6.piqah
7.AISHAH
8.Fariha Norbaya

Siapakah orang No 1 kepada anda?
Dulunya musuh..tapi sekarang..hehehe...BFF aku..
dan ex GF aku...hahahhaha

Katakan sesuatu mengenai orang No 5.
Wow!makin maju dalam cupcakes=)

No 3 ada hubungan dengan siapa?
huit..laki dye..garang sangat..hehehe...syahir ah..sape lahi;p

Bagaimana pula dengan No 4?
humm..pendengar setia aku...=D

Pesanan buat orang No 6.
Jangan nakal2..n selalu ah mandi awal keyh..busuk doe

Kata-kata cinta untuk orang No 2.
saya sayang awak...=)

Adakah No 7 dan No 8 mempunyai persamaan?
Dalam bidang yang same..=)

Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men-tag anda.
1.Semua BFF aku
2.majoriti dah de bf
3.de yang same bidang dengan aku
4.sebaye dengan aku
5.dyeowng bessstttt

Persamaan antara kambing dan lembu.
1 besar dan 1 xde ah besar mane..hee


Perasaan anda wat tag ini.
wah!yan tag aku ah..hahahahaha

1 comment:

yun said...

haha. nie yg nk tag awak lg neh.