Followers

Saturday, July 31, 2010

terima kasih kerana membaca

ditag oleh yan. dibuat dengan jawapan yang agak panjang sebab memang nak tulis pasal benda benda ni.
maaf jika ayat seperti hapehape. mungkin kerana sekarang hati sedang hanya bertanya mengapa? mengapa? mengapa?

1 . Ape kah name belog anda dn kenape anda memilih name itu ?
Qaseh Anneredz.kenape?sebab nyew...annerezd tuh cantuman nama aku n owng ayng aku pernah sayang..tuh jugak name enterprse aku...=)


2 . Apekah Link Belog Anda Sekarang dan Bagaimane boleh timbul idea untok menamakan nyeaa seperti itu?
http://paradiseofcupcakes.blogspot.com
-Mula nya...ayah yang bagi name nieh...walaupown pnjang tapi aku rase..cute sgt name nieh..thnx ayh=)


3 . Apekah Method dalam penulisan anda ?
method? macam macam ada. aku suke tulis pe yg de dlm keplae otak aku neih..den dengan ayat2 yang agak tidak betul sedikit..tapi aku happy dengan ape yang aku tulis..so xdew pobs lah=)


4 . Pernah terase nak hapuskan belog anda ? Sbbnyeaa ?
pernah. sebab kecewa dulu..tapi itu dulu..bilew pikir2 balik..xdew gunanyew...blog aku nieh pown...dah jadi sebahgian hidup aku..n kenangan aku...so...=)


5 . Pernah Tak Ahli Keluarge Anda Membace belog anda dan ape kate mereka ?
pernah. ayah. ayah cakap..bubuh lah lagi banyak2 gambar..heee~



6 . Ape perasaan anda apebile org lain mengatakan bahawe anda punyee belog ini burok sedangkan masih ade yg mengatakan belog anda chantek ?
rasa okey jew..heee~



7 . Bilekah anda mempunyei belog ?
1.9.2009. ahah.


8 . Siapakah Orang Pertame Yang Mengetahui Anda Mempunyai Belog?
SHAHRIR HJ AHMAD. ayah lah yang ajar aku buat blog ini=)


9 . Ape perasaan anda apebile orang asyex mengatakan tentang belog anda di sekolah?
tak de perasaan kowt..kowt2 dyeowng jelesh kowt
hahaha


10 Orang Keatas Seterosnyeaa untok di Tag .

siapa siapa yang nak buat. meh meh ambik.

No comments: