Followers

Tuesday, September 7, 2010

Suratan Takdir

Maafkan aku jika aku tidak sempurna untuk mu...
Maafkan aku jika aku menyakiti mu
Dan maafkan aku jika aku masih tidak dapat menerima mu

Bulan Keampunan

Sedih rasanya puasa aku tahun ni..

Aku tidak dapat merasa kenikmatan bulan ramdhan dengan sembahyang taraweh yang agak berkurangan sejak akhir-akhir ini...mungkin disebabkan masalah kesihatan aku..

Doc: awak ada masalah overy ke sebelum ni?
Ann: Kenape ye?
Doc: Ehmmmm

Tapi..pape pon yang jadik..aku tetap redho dengan ketentuan illahi...

Cuti Sem

Setelah 2bulan..berada di IKBN...fuh!agak letih aktiviti di sana..sekarang!dah boleh cuti...
tak lama lah..cuma 2minggu...
1minggu Kedah 1minggu kl-pahang

ASSIGMENT-belambak okeh!

kedah: saja aku habiskan masa aku..1minggu dekat sini..Sejak kecik lagi..aku memang tak pernah merase berbuka disini..so..aku panjangkan kaki aku kali ni..hehehe..agak nakal ah.(soory ya ibu..lambat inform ibu)

Kl-pahang: Balik raye ah..heee~



No comments: