Followers

Saturday, September 18, 2010

Topic;Open House

Dam dam dum..bunyik mercun...
Huh...dan seminggu kita beraya...esok masa untuk pulang ke IKBN..
yeah...asgmnt suma da siap..barang pown da packing..cuma xsiapkan cupcakes jew lah...

Bila sebut pasal raya..mesti ada open house jugak..
yeah..memang sakan lah aku beraya tahun nieh..tak melekat dekat rumah lah..hehehe..

Kali nieh..aku berpeluang pergi open house fa..dekat sentul..huhu..
jauh memang lah jauh..tapi bukan selalu kan..n..yeah..best lol!
aku pergi dengan farah..klu tak zie teman..memandangkan zie tak dapat datang...so..fara lah yang teman aku

sentul;Sampai jew kat sana..humm..teringat pulak tyme 1st aku kuaq dengan pa..tengok teater..huh..miss him...uhmm

Tempat nieh memang syok!!




fa,fiqah n me
Lagi-lagi tyme malam..
memang romantik

sape-sape yang teringin nak ada date with Boyfren..
datang lah sini..memang tak akan menyesal lah

Yeah...mungkin kita akan ketemu lagi bulan 12 nieh..
insyallah fa..!
rindu kaw lah b...
pape pown..take care aw sayang

No comments: