Followers

Monday, November 15, 2010

life vs Love,

Hug me..kiss me~
lalalalalala

rindu tyme nieh!
Khzanah-khazanah penting dalam loker aku
Semua nieh still lagi menjadi pujaan hatikuh
Saya ada super hero baru saya
dan saya namakan dye...my atomen!

Mula-mula dye panggil saya teddy kecik...maybe sebab dye rase saya kecik,
lepas tuh..panggilan tuh bertukar..dye panggil saya masam..sebab saya kurang mandi,
tup-tup bertukar lagi..dye panggil saya uncit!pergh!!..semua nieh gara-gara berat badan saya dah naik 8kg+aku dan buncit..dan saya makan banyak tyme tuh...daaa~ada aku kesah?
so...apa pun panggilan abang dekat an..
ANn xkesah lol;p

Life saya makin best dan mencabar..
tapi saya hadapi dengan sempurna..mungkin saya pernah jatuh..dan saya lemah..tapi saya masih ada family dan teman rapat yang selalu dengar luahan hati saya..termasuk lah atomen saya..yang selalu teman saya dan layan sewel saya ini
trimas2 abang=D
wahai my atomen!

No comments: