Followers

Friday, December 24, 2010

cUTi sem baru bermula

Alhamdullilah..
akhirnya...habis jugak sem 1 aku nieh dengan gemilang dan terbilang..tercapai segala target!!

sal life aku dalam Ikbn..akan aku cite..but in this side lah...skunk nieh aku cuma nak cerita..permulaan cuty sem aku..yang sangat vest..walaupun hanya 2 minggu..
semua nya sudah d'plan dengan baik!



  1. Keluar dengan Babyboy saya!yeah..dah lama kite xjumpa kan..esok kita jumpa yup!
  2. Nak alex kg...rindu..last pown alex tyme raye bulan 9!(bile lagi masa nak balik kg kn)
  3. Buat buku deco sendrik.
  4. Jumpa doc gigi..tyme tok check gigi
  5. belajar masak+masak+masak
  6. hangout with BFF
  7. Balik kedah?sempat kewh?
Dah...cerita pasal plan dah settel...sekarang cerita pasal start cuty sem aku..
Yeah..selama aku dok dalam ikbn..memang banyak aku mengidam lah..selalu nyew..ATOMEN aku yang bawak aku makan-makan..sebab dye tau aku memang gemarkan makan!heee~dan itulah sebabnyew dye panggil aku ucit2..walaupun di tempat awam?haaa...dan dye selalu cakap....ADA AKU KESAH? Haaaaa

Dah2..melalut2...humm..sebenarnya..aku memang dah lama nak makan..sek2 aku tengok kat keratan akhbar jew..mau meleleh air liuq aku nieh...aku dah ah gilew kan beger..lagi2 bila nafsu makan aku nieh tak leh control..aku memang plan nak makan dengan ATOMEN aku..tapi memandangkan..ATOMEN lambat..terpaksa lah aku bantai sowank2 dulu..
heee~

::..OMEN2..nanty kite gi makan kat tempat yang lagi syok2

Humm..tadi aku makan2 buger king dekat kl sentrl..humm..sambil lepak2 kat tepi jalan..dengan "dy" snap-snap pic aku yang sedang makan..n kelihatan agak comey...heheh..walaupun aku makan comot?huh..

Bila aku stay dekat situh..aku teringat tyme aku lepak gan bb aku!yeah...tempat kenangan lah katekan..

pape pown.perut aku berkate...malam ini hidangan termatlah best..apa yang d'idam dah pown makan...skunk bertambah gemuk lah aku..hee~ada aku kesah?ta pown
hehehhe

so skunk nieh nak tido..saya letih sangat2..tapi saya happy.
nanty saya nak story2..saya dah lama xupdate blog nieh=D

p/s;saya rindu atomen saya,saya rindu bff sya..saya rindu nak keluar,saya rindu FB sya...dan paling saya rindu..AYAH saya..



No comments: