Followers

Monday, December 27, 2010

Kegumbiraan melanda

Jam baru menunjukkan pukul 4.15pagi...





cean oh cean..pehal lah cuti-cuti gnieyh ko bangun awal sangat?patut nya kau manfaatkan cuty ko dengan cover balik tido ko!bangun awal-awal gnie pown..pukul 4.30 bukan ko nak mandi.pukul 5 pagi..bukan ko nak terkejar-kejar gi surau pown kan..itu runtin ko dekat PERETAK...dan skunk..ko tengah cuty..rehat-rehatkan lah diri tuh





Huh!





Im so.SO.so happy today..

y?

sebabnya yang pertama

*Huha-huha dekat kampong dah pun cukup kowt..spend time dengan anak aku?daaaa...aku pown de anak ah beb!anak angkat..yeah..pipi dye tembam-tembam...dan pergh!tak padan dengan kecik...tapi cakap..comeyh gilew!...nak abbit-abbit?(nak rabbit)uh...cweet2...ase geram2...ibu!!nak kawen..ahak?boleh?(persoalannyew..mampu keh aku?dan dan ada calon keh?)

sebabnya yang kedua

check handphone

Eh!ada msej masuk lah..."<3mybelovedomen<3

wah!abang hantar msej lah...

"BUNCIT GEMOK"

Ait..pakcik aku yang sownk nieh..klu tak sakitkan ati aku sehari memang tak boleh!eee...belasah kang!tapi...hummmm...memang aku windu dye..omen2..windu='(..ahak!

msej-msej sampai malam..n dapat dengar sore dye jap..eee..syok2..thanx abang=)

selamat malam sayang=p(sore nakal sambil kelip-kelip mate)

huh..nyenyak lah tidur aku malam tadi...heheeee.

Sebanya yang ketiga

Ada side lah sal Aku dekat blog dye!

cOMEYH okeh gambar nieh..i shukew sayang!

balas;
Humm..doa-doa lah B..hope buah hati u dapat balik kejap...so...u pown leh lepas rindukan...Humm..i nak gi tempat u pown..humm..jauh..sure-sure ibu tak bagi i drive gi sane..aw nek train tuh memang lah lepas..u tuh jew susah sikit nak keluar klu syahir xdew kan..humm..tapi kitew kne jugak jumpa='(..windu sangat2 dekat u aw..

-Dah cukup 3 sebab kenapa buat saya gumbira...anda pulak bagaimana?hope hari-hari anda pon gumbira macam saya=)


No comments: