Followers

Friday, December 24, 2010

Minggu final exam






Comey2...itu membuatkan saya lagi2 tak sabar untuk exam

Saya dapat result yang agak bagus lagi-lagi dalam BI saya!
dan saya teramat lah suka...
tak sia-sia jugak lah saya stdy malam-malam tyme orang tidoe...buat sembahyang sunat.mengaji..semualah...

Alhamdulilah
saya dah buat ayah bangga=D..kan ayah

dan nanty saya dapat ikan yang comey2 dari abang....saya suka lah!!!
-itulah akan jadi peneman pagi dan malam saya..-

dari abang reza pulak..saya dapat buku deco cakes..dari france!wow~
babyboy?nak mintak apa erk?hikhik...something sal buku jugak kowt..tgok lah.

Selamat tinggal TAHAP 1...
Selamat Datang TAHAP 2...

::masih tinggal 1tahun 6bulan untuk saya..struggle2...buat yang terbaik dalam hidup..dan ia hanya lah untuk sekali...kejar dan buktikan yang kaw boleh lah cean!

saya akan selalu buat ayah berbangga dengan saya!

No comments: