Followers

Saturday, January 1, 2011

Akhirnyew!

Menu saya kali ini..
nyum2

*Dulu..klu aku selalu dating..nieh lah makanan aku!ahak..memang best+dap2..seyesh...humm..dah lama rasenyew aku tak makan..so..kali nieh..aku out..aku makan...duyai!
Kali nieh saya hangout dengan dye
yeah!
ct asma...uh=)

dah lame plan nak kuaq..dan akhirnyew ada jugak rezeki nak kuaq
thanx akak=)
shhh..i love you..ahak!

Kiteowng lepak kat stage sebentar..nak cube2 mekap+beli barang mekap
ahak!(kiteowng?macam kite banyak duet ah pulak akak kan=p)
Nieh akak aku..humm..nape yek muke dye ginie..haaa
aku tau

myb sebab dye tak kenyang macam aku kowt haaa
yew ah uh!
duh!ibu lol...
ibu dengan akak
yeah..abang DIdi pown adew teman sekali=)

Humm..kali nieh..aku hangout dengan kaum kerabat aku..+abang didi+akak asma'
Humm...lepas nieh tah ah buleyh keh tak nak merasew macam nieh

akak-soe yup..ibu ann memang gtuh...ngee..tapi best kan lepak-lepak gan ibu..gilew2 jew!

Dan..kali adew pinky-pinky yang comeyh!
UH...SAYA SHUKEW.SHUKEW.SHUKEW

No comments: