Followers

Saturday, February 19, 2011

Masih lagi sendiri

Huh..kali nieh aku nak berpopet-popet cikit lah..

Aku rase amat-amat lah tertekan lagi-lagi dalam IKBN..tah lah..aku pown tak tau..duyai..still de 1tahun lagi aku dok dalam tuh..n peraturan dye..siot..memang ketat gilew..pape pown..aku kena jugak hadapi jugak..untuk mase depan aku..dan ini jalan yang aku pilih.

Tapi..

aku still lagi tersenyum..kenape yup?
setiap kali aku outing dan time minggu keempat..aku balik...OMEN mesty amik..huh...
dats y lah buat aku tersenyum..and akan sentiasew tersenyum..
heee...

Cuma minngu nieh sahaja OMEN tak boleh amik aku..sebab dye ada kes nak kena handle...
Humm..ikot kan hati..duh!sedih..dah lah rindu..tak dapat pulak jumpa..
plannyew minggu nak jumpa..tapi still jugak tak dapat='( (sedihnyew)

Cuti kali nieh:

  • Siapkan assigment yang still lagi tinggal cikit!
  • Makan.makan.makan
  • manjew-manjew gan ayah..duh!
  • Balik kampung!
  • buat cupcakes yang diorder!(dah pown ciap)~thnx ida!
Tapi cuty aku nieh kejap jew..so..aku kne maanfaatkan nyew..

----------------------------------------------------------------------------------------

Semalam..ada pulak yang cube jual minyak dengan aku...Ya Allah..

"kaw nieh tak paham-paham bahase kowt..aku tak suke kaw dari 1st sem..aku tau kaw selalu usya aku..tapi plz ah..aku datang cini tok belajar...dan lagi pwon..aku ase aku dah bersyukur dengan ape yang aku de skunk..aku taksuke lah nak couple-couple...semak otak!!kaw paham tak..so...jangan ah kaw nak try-try lagi..just carik owng len..boleyh kan?"

p/s:saya masih single mingle..dah masok pown 2tahun..aku tak perlu lagi lagi lah sape-sape.Malas lah aku nak layan-layan perasaan..cz aku nak kebebasan.

tankiew!

No comments: