Followers

Thursday, February 3, 2011

Migrain+pain killer

Nak dikatekan setiap hari jugak..aku ada masalah...Dan setiap mase jugak lah..dalam beg aku mesti kena standy dengan ubat migrain+panadol+mineral water...

Bila Migrain melanda..memang berdenyut-denyut kepala aku nieh..sampai nak bukak mate pown tak larat lah...den dulu..dekat dalam handbag aku just ada handphone n wallet..but now ada ahli baru..huhu...Ubat migrain.....aish.

Bila dok berjauhan dengan family..macam-macam penyakit melanda..tah pe lah nasib badan.nak tak nak..kena handle jugak..dan rajin-rajin kan diri nieh gi jumpa doc dan makan ubat..

Aku bersyukur..walupun aku berjauhan dengan family..still lagi de owng yang take care sal aku..dan bilew aku ada masalah..aku ada teman untuk kongsi..so aku tak dah lah beban kan sangat kepale aku nieh

No comments: