Followers

Friday, February 4, 2011

sEMEster2




Bulan kedua untuk sem kedua aku...humm..memang banyak lah keje nak settle..buat mase skunk..aku memang tade lappy..tapi..aku tunggu ayah balik..cz ayah nak balik lappy baru..isyallah..=)

Bulan k2 nieh..makin banyak class yang ada..dan maknenyew susah lah aku nak balik..
aku amik class tambahan tarian.mandarin dan tarsiran al-quran


Dan..bilew aku banyak tekanan..maybe aku tak boleh handle mase aku..dan aku akan menangis...dan dengan dye..aku akan luah..humm...memang penat untuk aku tanggung sume ini..yup...memang cume SKM..tapi ia berbeza sekali dengan teori..dan abang..awak kena paham..
setiap kali saya menangis/merungut..itu bermaknew..saya betul-betul letih..awak kena paham..saya tak sekuat mane..dan antibodies saya pown kurang..
hummm..migrain saya pown semakin teruk..

so..abang...plez pinjamkan bahu awak untuk saya menangis
dan gosok-gosok pale saya yup='(

No comments: