Followers

Friday, March 18, 2011

Asus A52JV-SX022V

Ngeee~1st lappy yang aku pernah ada dan pernah dapat...from who??
From my ayah lah!

Ayah bagi pun sebab result aku bagus...heee~thank you ayah...
(cean akan belajar rajin-rajin lagi)

Aku dekat IKBN...jadual aku betul2 peak...untuk aku lah...

4.30 Pagi-5.00pagi-Bangun pagi
6.00pagi-6.30Pagi-Gi surau
7.00pagi-8.00-Sarapan&kawad
8.OOpagi-5.oopetang-Class
5.00Petang-7.00malam-Masa untuk berehat&makan malam
7.00malam-9.30malam-Magrib dan Isyak di surau
9.30-11.00malam-Masa untuk ulang kaji

Nieh jew jadual aku tyme dekat IKBN..ya lain...aku cume sms dengan ATOMEN dan borak2 dengan budak bilik aku...aku tak selalu gi bilik owng len..borak-borak..hummm.
Aku banyak habiskan mase aku dengan menghadap lappy dan sms..tuh jew..tak pun aku bukak buku..study...

Nasin lah ayah belikan lappy nieh...tak ada la

=-Aku harap2 aku cepat habiskan study aku....peluang nak jadi pengajar nieh dah ada!weeeee....rezeki aku...-=






No comments: