Followers

Saturday, January 10, 2009

Hari-Hari yang Dilalui


Bismillah

Sinaran matahari
"Cean!! bangun cepat tolong ibu"..huh..pagi-pagi lagi ibu da kejut lah..aduh!..ingat hari nie leh lah bangun lewat sikit kan..hee~..xpewh lah kan... "cean tolong ibu kemas-kemaskan barang dapur&sidai baju yerk" ..humm..dengan longlainyew..aku pon g lah wat keje-keje yang ibu soh wat..Huh!sakitnye hati nieh..mane aci!!akak & abang still lagi tidoe!aloooorrrrr...
Xpeh lah!!huh~humm..cam bese lah..pagi-pagi tyme bangun tidoe..aku mesti akan sms gan dak tuh..hee~humm..lepas aku da buat semua keje-keje aku...aku boleh terlelap dan dibuai mimpi..sampai tengah hari lah..hee~.Bangun-bangun jur..abang da bising-bising..adui~dabar jur lah kan..aku pown terus g dapur..huh~cam xsangkew lark.."Nah cean..ibu da beli semua barang-barang cupcakes cean"huh...cam xcaye lah..memang aku hepy gilew lah..

Persiapan
Macam bese lah kan..aku lepas mandi jur..aku mesti kne siap-siap nak g keje!adush!!malash nyew nak g!!!tapi nak wart macam mane kan..da jadi rutin harian aku bile da masuk alam pekerjaan..ibu selalu tanye "keje macam mane??best x?okey x?..huh..tiap-tiap hari soalan tuh jur mesti ibu tanye..Humm..kul 4.50ptg..aku bertolak..hari nieh hari lucky aku..cz ayah hantar kan..huh..lau x..mememang aku malas ah nak tunggu bas..hee~

kerja-kerja
Huh..alhamdllh lah..sampai gak aku..huh!!jem-jem..pening pale aku..aku ingat aku akan lambat sampai ah!takowt!!huh!sampai-sampai jur...da pukul 5..aku peh la lagi kan..punch card lah terus..aunty maggie aku out kul 6..so..aku lah kene jage counter sampai malam..huh~..hari nieh..aku tertunggu-tunggu pukul 10..aku cam rase xsabar jur nak balik..hee~..Hari nieh 2 kali lah..ibu jenguk aku kat tempat keje..hee~anak mak lah kate kan..hehehe..xpew lah kan..Hari ni gak..aku borak-borak jur..hee~..tambah kan dosa lah kate kan..hehehe..humm..tah lah..aku ase borink yang teramatkan lah..humm..maybe..aku xsms gan dye..huh!BOWINK!!..hee~

Saat yang dinanti kan selama nieh
Huh!..akhirnya!!da tutop pown counter aku!!ait!awat lah orang-orang xbalik lagi erk?huh...tah lah..kenapa lah aku rase len sangat..hish!!bile turun..aku da punch card..ya allah!panjang nyew nak kne beratur!aku da xsabar nak balik..aku rindu katil..hee~..Balik-balik jur..aku nampak kawan aku tengah tunggu aku balik..ait?hairan gak aku...hummm...Dye lah yang tolong hantarkan aku..huh..xpe lah kan..kawan jur!bukan selalu..
Sampai-sampai jur rumah..huh!cam bese lah..aku mesti coll Dye!!..hee~..windu lol..=)..huh..
pas aku da bowak-bowak gan dye..humm...adew lak dak tuh coll aku..aiyo..aku malash ah nak layan dy!!humm..tah lah...aku terlalu tension malam nieh...aku banyak spend tyme lart luar..malam nieh bintang & bulan cantik sangat!!wah..terubat gak rindu aku kart dye!!hOpe dye pown rindu aku gakz=p

Harap-harap..esok aku akan rase mase tuh berjalan dengan cepat!wah!!hee~..n aku sedang menghitung hari..kepulangan dye..wee~=p


2 comments:

Op Luke said...

yup~
waiting 4 da days..
anothers 6 days..
be patience k..
=)

Ann said...

huh..sentiasew tggu key=)
wee...yunk same iye