Followers

Friday, January 9, 2009

Lepasan Sekolah~

Bismillah~

SALAM MAAL HIJRAH 1430 &

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BAR

2009

Dah lama blog aku tak dihiasi dengan khabar baru~
humm..dah nk msok sebulan lebih aku da habis sekolah..rasa macam baru semalam jur bes sekolah..teringat mase time sekolah dulu..selalu sangat wat bising n gosip-gosip(huh..bese lah kan pompuan) .Tapi tu semua jadi kenangan..aku sekarang dah masok alam pekerjaan..dulu.aku nak sangat habis skol..cz aku rase sekolah dlu BOSAN!! ..hummm..cepat jur mase tuh berlalu..aku juz dapat rase manis time aku form 4&5..time tuh aku da matang..huh..so..aku banyak ah stdy..time f1-f3..memang aku kuat main lah..huh..sebot jur name aku..msty cikgu2 kenal..heee~nk wat macam mane kan..time tuh still lagi xmatang n tengah membesar

CITEW TERBARU;

Aku sekarang dah pon dapat keje..huh..aku ingat lagi..time aku nk mintak keje kat bonia kajang..hee~..redz(Ehem2..hee~)dye pon adew sekali..hee~tah lah..aku suke glew time tuh..aku pon kureng pasti lah..tapi yang aku tau..aku dapat kje tuh..

1.1.2009
Huh!hari pertama aku keje..agak memenat lah gak..sebab kene berdiri...ari nie ibu hantar..so xterase lah kan..hee~humm..tiap2 kali rehat jur..aku mesti rehat kart kantin jur(aku kan pemalas skit!ahah)
mule2 aku masok kje kan..adew sorang dak nieh..name dye amir..ya allah..rimas aku dibuatnye..selalu sangat dekat2 gan aku&pandang2 aku(bukan perasan key!huh)..ah!kitew cite sal len lah..hee~
humm..aku dapat ramai gak lah kawan..adew laki depan aku tuh..name dy mus..ok lah dak tuh..humm..selalu aku borak gan dye lah..adew sekali tuh..adew one boy nieh..datang depan aku..& cakap nk bekenalan..aku cakap lah xpayah kowt.Aku ingat..okey lah kn..dak tuh da xkaco..upe2 nyew..dak laki tuh pandang2 aku dari luar..time tuh aku rase nak nangis pown adew kn..tapi aku sabar jur lah..hee~aku cakap kat mus..dak laki tuh ade lagi ah kart luar..takowt siot..cmnew eerk?..huh..mus cakap ah wart bodoh jur lah..xyah layan dak tuh..dak laki memang macam tuh kan..lau dye xdapat..dye akn dapat kan gak..humm...xlame tuh..dak laki tuh fedup!yez2..Dye da bla!!

No comments: