Followers

Friday, January 30, 2009

Mula kan hari ku dengan senyuman~

Huh!akhirnya..ada gak masa untuk update ma blogger nieh..hee~
humm..sekian lama asek sibuk dengan keja..pergh!6 hari full..memang ah penat sekali..tapi dalam penat tuh ade selindung kegembiraan..hee~.promoter lak xda 1 minggu..haa...mule lah aku jadi nakal..hee~
staff kart tempat keja semua panggil aku kenit..pergh..n dye panggil aku 'super kenit'..hee~(adew2 jur dye).nak tau sebab peh?sebabnya..badan aku kan kecik..gelak besar lak tuh..dats y lah aku dapat gelaran tuh..heee~.Hari nieh ah paling penat..yelah..kena cover 5 department tuh..depan belakang..penat kn..humm..tapi xpew lah..da kate keje..so...wart jurlah kan..hee~
Pagi-pagi lagi..aku da kne masuk kul 9.30..humm...kene masok brifing..humm..aku ingat aku xkan kene pape lah..last2..

orang pejabat:Saya rase hari ini ramai dak-dak part tyme masok..so..saye nak panggil dyowng ke depan..dak                                   yang tersengih-sengih tuh..
ann                      :(pandang lah budak belakang)
orang pejabat:buat peh pandang belakang?saya panggil kamu lah dak tersengih
ann                     :(aku keh erk?)
orang pejabat:yelah kamu?sape lagi...meh medepan..bace 'p experiant'
ann                      :(pergh!!jantung cam nak berhenti jur)humm..oke
orang pejabat:Ok!sekarang bagi saya..12 'p experiant'yang kamu tahu?
ann                    :Adoi!nak jawab peh lak ni?
orang pejabat:Kalau tak dapat..haa...saya jentik telinga..
ann                    :Ah!tibai jur ah..humm..last impression
orang pejabat:Dah!masuk sekarang!!

Masak aku menjawab dengan orang pejabat tu..tapi xpe..pengalaman..hee~
hum..hari ni kan..hee~aku terlalu happy lah gak..banyak snagt aku gelak..hee~Tadi mase lek keje..peh~aku kene kejar bas sorang2..kwn2 aku lak da blik..takot ah.aku men lari2 lah..hee~nasib ah bas xbla lagi..lau tak?habis lah..huh..
balik2 jur..aku terus siap nak keluar gan kengkawan..yeah..hee~best lah..nak lepas tension ah katekan..
Hari ni..Memang best!Hope..esok..lagi best dari hari ni...


No comments: