Followers

Wednesday, February 11, 2009

berblogging y erk??

Lalala..hee~selalu aku tanyew diri aku..nape skunk aku baru nak jinak2 dengan blogkan..hee~
&&skunk aku da dapat jawapan dye..hee~aku berblogging cz aku suke cakap&&aku suka tunjuk2..hahahahaha..xdew lah..aku bukan nak menunjuk2 lah..aku juz nak show sayunk aku gan c dye&..aku xtau lah nape gan care nieh aku tunjuk sayunk aku yup?kart public agy tuh?myb nieh jur bagi aku nak show kowt..uhhhhh..huh..lau kowank tengok myspace aku..belambak gak gambar dye kart ms aku..hahaha..PLEZZ AH!AKU BUKAN NAK TUNJUK2 KART PUBLIC..HELOWWWW!DAH NIEH CARE AKU..SO..TIME JURLAH..adew 1boy nieh..pernah mengadu kart sis aku..dye kate lah..tau lah cean tuh da tiptop..lawa..kat ms dye pown dye nak tunjuk boyfren dye?...huh!helow...im not showing ma bf okey..tapi aku rase..xsalah tok aku nak letak mendew2 tuh kart pages aku sendirik..aku xsemak pown pages ko ah...yang semak pown pages aku laheee.bengang gilew ah aku dengar..da lah baru lex kje tyme tuh..hey!im happy right now..so..backoff okey!jangan ganggu aku lagi ah!!aku xske ah!aku benci3..Tah pape lah cakap aku nak tunjuk..ait...jangan lah kolot sangat beb..ko pikirlah..bukan aku sownk lah ade bf..Too ma yuyunk..skunk wak da tau kan npe me selalu ctew sal awk kart ms&blog me...hee~..

&&Aku cz aku suke citew hari2 aku..t lau aku bowink2..aku leh bace lex..n leh wart aku tergelak2..bilew ingat lex kn....malash ah nak wart dairy2 nieh..t kantoi gan family..adoi..kan dew pob tuh.humm..&&aku suke lah
 cz aku leh citew sal cupcakesaku..hahaha..tiap2 hari jualan aku macam mnew kan..yeah!!xsalah kan lau kitew nak berkongsi gan orang len..humm..lau ade rezeki.. i wii try to make money from blogging..hee~..aku nieh xsuke sangat nak kuar2 nieh..lau wart keje kart rumah..lagi okey kan..selamat pown selamat..xpayah nak show muka kart luar...ah!!&&jualan cupcakes agy untung kowt..heee~lau da minat...mestilah leh wart kan..&&1days t nak bukak kedai ah ..ahahahaha...

hummm..nieh blog aku..so..aku leh tulis peh yang aku nak...pe aku kesah dah owng nak pikir bukan2 dah..aku xganggu hidup dyowng,bf dyowng,blog dyeowng..or papew lah...yup2..hee~

No comments: