Followers

Wednesday, February 11, 2009

gumbira sangat~

heee~hepy gilax ah!!aku hari nieh lewat skit lah hantar cupcakes..dalam kul 10 pg gtuh lah..hari nieh..aku hantar 2 sekolah jur..sek meng& sek agama..huh...tyme aku hantar kart sek agama..budak2 tengah rehat tau..bilew aku nak masok kantin..hee~..budak2 semua ikut belakang aku..huh..wah..tekejut pown adew kan..tak sampai 5 min..cupcakes aku da habis jual??aku cam xcaye lah..letak2 jur kart atas meja tuh..ramai dak nak beli..aku tengok jur lah kan..humm..

Hari nieh gak..aku dapat tempahan cakes choco..hee~..aku leh ah dapat untung nak kart 100 lebih..baru sehari?wah..t nak g sek meng..nak jumpa cikgu kesayangan aku..huh..aku dengar sek aku nak buat hari sukan..heee~aku teringin lah nak mek bahagian..nak rase macam manew kan wart jual2 nieh..huh...

2 comments:

piNky LuCiA said...

waa.. tahniah3.. sy pun nak rs jugak awk ny cupcakes...

super kenit.~ said...

heee~
thnx2..heee
humm..nak asew??

huh..nak tempah kew?huh