Followers

Sunday, March 1, 2009

Bakery class lagi?

wah!bagun pagi2..aku tengok dew 3 msj kart maxis..sape agy aw x dari baby redz kn..hee~n kart celcme 4 msj..dari k.wawa&bella..semalam..aduh!aku terlelap dow..sian redz..da lah keje shff malam..den cowank2..alolor..dengan xcehat nyew..adesh!

Hum..pagi2..aku da coll redz..hee~sore dye..sore romantik ah..hahah..sore xcukup tdoe ah kate kn;p..huh..pas da coll2..humm..ibu soh aku kemas2 kn rumah..almaklumlah..aku kan da jadi suri rumah sepenuh masew..hee~

tyme kemas2 rumah..huh..humm..pakcik n de gengs datang..aduh!..xpewh ah kan..aku pown dlu tyme keje jarang gile dok mah..tyme dyowng datang pown..aku g keje lah..tapi skunk xlagi..aku lah yang akan layan karenah2 anak pakcik tuh..huh..misyha..kazen aku..dye nieh f1..tapi..badan dye..kalah aku dow..da lah tinggi..aku jur yang kenit agy..ish2..huh..aku msj gan redz..aku citew2 kart dye..huh..yang ibu de tunjuk kan gambar redz kart misyha nieh..huh..ibu kate redz nieh"bf cean"hensem kan..den...ibu de tengok pic redz pakai bju wane itam..ibu cakap ah..yang muke dye macam ex tunang ibu..name dye"man"..aduh!!bf aku lak luqman?hee~nak kart same lak tuh..aduh!hehehe

Kul 2..aku siap2..nk g class..huh..class aku rini aku blajr wart kek chffn,cpcakes kukus n lastly aku blajr wart kek prune..wah!gilew ah..kek prune tuh shedap ah..t aku nak wart den aku nak bagi redz rase..hee~aku da cakap gan redz..aku nak dye owng pertama yang asew..huh..tyme class tuh stt..aku ingat de lagi dak2 kecik cam aku..tapi xdew..aduh..aku ah pling mude..huh..den pas class aku bes dalam kul 4..aku kne tunggu ayah mek aku..kul 5?aduh!1jam aku merayau kart dalam kedai kek yummie tuh..aku nak kuar jalan2 kart luar pown aku takowt..so..aku dok jur lah dalam kedai kek tuh..hee~
pas ibu n ayah datang...kitewong tewus g umah sewa abg..n g warta..hee~pastuh g pasar malam..wah!tyme nak lex tuh..aku nampak kelibat amar dr jauh?huh..yup2 memang dye..aku memang dapat cam dye lorh..aku pandang dye..dye pandang aku..tapi xsenyum?ah..xkesa pown..huh..humm..sampai2 mah..aku wart cupcakes cam bese lah..cz sok nk antr kart sek2 dah..ish2
huh..kul 8 malam lak..aku dapat msj dr muksin..dye kate dye da sampai depan rumah aku..huh..dye de tempah kek chocolate..yeah!kek dye da pown siap..nieh pic dye..hee~


simple jur an..tapi garenty sedap lorh!huh..dalam kul 9..aku text muksin..wei macam mnew??sedap x?hee~humm..dye pown balas"Thankz cean!!sayunk ko!!"heee~..

Den..aku mule text2 wit ma yuyunk..hee~"orang wart kek kart muksin tadi..hee"den dye pown balas lah.."kart muksin jur adew?kart sy xdew??"..Huh!bilew lah laki aku nieh pandai majuk2 nieh..hee~..
nanty aku bagi dye 3 cakes..huh..aku nak bagi dye asew kek chocolate,kek prune n cupcakes..hee~biar dye mok2..huh..(t wak mam cownk2 key)..huh..owkey dear!!

hee~rini aku dapat blajar kek bwu..yeah!t minggu depan de class lagi..huh..aku hopes kali nieh..dye pown datang gak..humm..sayunk dye=)

2 comments:

Fasya said...

mcm sedap je tngok..

super kenit.~ said...

hee~
memang sedap gak lorh..huh=)