Followers

Monday, March 2, 2009

hee~yeye..Cake Buah da jadi..wee~

Huh..semalam..aku tertdo agy..adeh!sian redz..hee~..coe yunk;p..yup lah..semalam aku tol2 leyeh lorh..dengan class,den lex2 tuh.aku knew buat 3 adunan cupcakes..sampai kemalam aku dok kart dapur siap kn semua cakes aku tuh..sakit pinggang aku nieh..adeh!..pastuh..aku ingat nak tdoe lewat ah kn..nak teman sidye ah kan..nieh pown aku dekart laptop aku da cam owng lalok..huh..den aku asew aku xtahan..aku tewush msok bilik lah..den aku tengah msj2 gan dye..pastuh..aku terlelap..pagy tuh aku bace msj dye"looks like ma pwincess felt asleep again..sweet drems dear."hee~Den pas bace msj tuh dalam kul 6.30..aku sambunk tdoe lex smpai kul 8..pastuh aku tewush siap2 nak pergi antr cupcakes..

Huh..rini aku antar banyak lah jugak kn..hee~cam besa lah..aku antar dekat sekolah men&sek rendah..pastuh lex2 tuh aku terus masok dapur cz nak tolong ibu..kan nak dekart hari umah aku buat kenduri doa selamat..akak aku lak xdew dekart umah..&&aku sorang jur anak dara kart mah tuh yang akna tolong ibu..humm..xpew ah kan...buat jurlah..nanti senang lau da berumah tangga nieh..hee~

Den pas semua da siap..aku nak buat kek buah yang aku da belajar semalam..huh..ibu pown bagi...ibu langsung xtolong aku..100% aku wart sendiri..yeah!..ibu dok dekart depan n aku lak dok kart dapur sowank2 wart kek aku;p

Dalam masew sejam..huh~kek aku siap..aku dapat 2 cakes buah..huh..aku ingat kali nieh aku wart xjadi..pastuh ibu rase2..wah!jadik ah.hee~..xsangkew dOw..humm...aw dew rezeki..aku nak bagi redz rase nanti..hee~

Huh..petang td bwu aku dapat msj dari redz..hee~humm...tyme aku gah wart kek..aku cakap gan ibu..yang luqman myb xdapat datang..humm..ibu cam len macam ju?huh..ibu cakap lah"dye tdoe pd keh?xpon nanti ajak lah dye dengan fam aunty dye tuh?"Huh...ibu nak sangat dye datang..b4 nieh..ibu xpernah pown macam nieh..nak sangat someone tuh datang umah..agy2 bf aku?huh..soe lah key..huh

humm..tah lah..aku pown sebenarnyew nak sangat dye datang hari sabtu nieh..cz aku akn masak tyme tuh..aku nak lah dye rase aku masakkn..n aku nak dye jumpa semua fam aku yang datang dari kedah,kl,pahang?huh..masew tuh semua fam aku adew..humm..tah lah..lau dye xdatang...hummmm

4 comments:

black roses said...

yeayy..
bestnye cupcakes..
jual ke ape nih??

Ann said...

humm..yup2..jual
npew??

black roses said...

minat giler ngan kek ekceli..
tp xkretif lak nak wat kek 2 jadik comey2..huhu~

Ann said...

huh ykew??
humm...sis mint??
huh..ann pown minat gak aw..dats y lah..ann bljr n skunk wart jual2..huh=)