Followers

Tuesday, March 3, 2009

Tinggal kenangan....sedekahkan al fatihah~

-ARWAH FAIZARUSHAM-
Camne aku nak citew sal dye erk?humm...Dye nieh dulu 1 kelas gan aku tyme f4..mula2 masuk tuh memang aku xberkenan lah gan peragai dye..cz dye kerek semacam..den..hari demi hari..owkey lah kan..aku nieh f4 dulu penolong ting..tapi semua kutip2 uwet class.aku yang wart kan...so..kire aku nieh 3 in 1 lah..huh..dak2 class aku cam cuak gak lah gan aku..cz aku nieh'garang'hee~..Ada sekali tuh..aku lex mah petang cz aku nak hias2 class..aku,ika,sham n anep..wee~..memang bes ah tyme tuh..n tyme tuh lah aku rapat gan dye..kiteowng gelax2..kongsi2 ctew sal tempat dye dulu..n kiteowng wart keje gilew?hahahah..N tyme aku nak kutip uwet class gan dye..dye kire ok ah bagi uwet..xdew pobs pon nk berurusan gan dye..aw dak len..hampeh key!!

Humm...tyme f5 lah..dye xskol dah..cz dye ade masalah family..tapi dye tetap keje lah..aku dengar banyak citew sal dye..n tyme aku f5..baru 1kali aku jumpa dye..tuh pown tyme dye datang taman aku n kiteowng tersempak..humm..n kali k2..dye datng taman aku..dye carik aku..tapi xjumpa..huh~

Tup2..mase cepat sungguh berlalu..aku balik2 dr mines pas jumpa redz.aku dapat tau..dye dah xdew...dye xcident dengan lori..petang tadi dekat dengan jejantas rumah aku...kul 6 lebih masa budak2 sekolah baru balik..inallilah..ramai dak2 sekolah nampak kejadian tuh..tyme tuh dye nek moto dengan sowng gul(gf dye)..hummm..gf dye xdew pape..tapi dye..humm..kepala hancur..humm..aku pown kureng pasti cite dye..tapi yang aku tau..dye xcdnt dengan lori n dye tergelincir..

Nieh kali pertama aku alami benda2 nieh..tyme2 nieh aku perlukan sangat redz..tapi  dye xdew..humm..aku luah kart kwn2 aku jur..thnx'fwen'cz pujuk aku tyme nangis..huh..aku tau ko da lama xdengar aku ngs..n ko memang xleh dengar aku nangis kn..huh..soe sangat2..


-aku buatkan khas tok ko..cz ko 'sahabat'aku..walaupon nakal2 ko..ko tetap kawan aku.semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..amin-

5 comments:

azreen said...

kte doakn yg terbaek utk arwah,
=]

~misz YANG pressure~ said...

Allah lagi sayangkan die..
Alfatihah...

Op Redz said...

ble2 je kte leh kembali kepada Nya..
so bnyk2 memohon kemaafan & keredhaan kpd Nya..
al-fatihah...

super kenit.~ said...

azreen-yup2..i selalu doa kan tok dye..cz dye kawan i=)

misz YANG pressure-Humm..ahh..Allah syng kn dye..n owng pown syg dye gak=(

yuyunk-selalu2 adew gan kitew n ingat kn kitew tyme solat..kitew kadang2 malash ah..huh

aidila said...

eyt,
u dok kajang kew.
penah dgr cter mcm nie dr mak sedara sy,
dok kat kajang,