Followers

Saturday, March 14, 2009

-2 kisah yang sekejap,tapi berharga-

Huh..semalam..aku dapat jumpa luqman..yeah!aku tunggu dye dari kul 4 sampai 5 bey..xpewh ah kan..aku paham dye..dye nak dapat trnspt dr tempat dye susah..humm..terq n naj lak da lex..aku round2 kart mines tuh lame jugak lah dalah sowank2..semua pewasaan ade..takowt agi lah..huh..xlama tuh,aku ingat nak bagi ikan makan..dari aku round2 cam orang xda arah..aku beli roti den,aku bagi ikan makan ah..humm...xlama tuh hp aku ade miscoll..aku tengok2..luqman wat miscol..dalam hati aku..pehal lah mamat aku nieh wart miscoll nieh??ish..xdew keje ah..mase tuh lah inbox aku full..huh..so msj dye xsampai ah..humm..den tyme aku gak seronok2 bagi ikan makan..aku dapat rase ade orang pandang aku dr seberang sane..aku tengok2..LUQMAN...huh..jahat doe dye!!dye da sampai..xtego pown aku..nieh tengok aku bg ikan makan..da lah aku semangat bg ikan2 mkn..huh..den..dye join aku bg ikan mkn..besh2.Huh..humm..aku pernah kate kart dye..yang aku nak kuar n nak bg ikan mam..sesame gan dye..wee~..dye da tunaikan pown..huh..besh2

pastuh..dye ajak aku makan..hee~..den pas makan..kiteowng g jalan2..huh..dye belikan aku baju?wah..gilew ah..mula2 pilih baju tuh..agak fit ah kn..den..carik2 lagi..dye lah pilih kan..huh..agak menutup aurat lah..(yunk..u tau..humm..sebenarnyew kn..hee~baju tuh owng da lamew usya ah..huh..xsangkew dy pown akan pilih baju tuh gak..wee=p).Aku balik rumah nak kart kul 9 lah..humm..asew jap jur jumpa gan dye..tapi bermaknew sangat2..=)

Hari nih lak..humm..aku jumpa luqman dalam kul 11 lah..humm..kat ktm kajang...aku adew buat cupcakes yang agak comey dekat dye..hee~..banyak gilew ah..n nanti dye akan bawak lex g sabah..kan wak=p?heee~..hummm..hari ni,aku bawak dye jalan2 kart tempat aku..KAJANG..huh..jap jur,den kiteowng g melalak..1 jam..siot ah..mahal gilew..humm..tapi dye nak gak..its key ah kn..humm..pas da melalak..kiteowng g mam..den..mase pown da kul 2??huh..aku kene keje..humm..cam aku xmo keje jur rini..aku nak lepax gan dye jur..humm..tapi ape kan daya..aisemen!!..aku soh dye tunggu aku kart tempat kje aku..den aku kne punch card ah kn..humm..tyme aku jumpa dye lex..aku tunjuk dye tempat aku keje bawu aku..n jalan2 cikit..pastuh dy kate,dye nak lex..humm..mula2 tuh..aku tahan nangis ah kan.humm..den..aku xleh tahan..aku tewush ah nangis..hee~..xdew ah tewok sgt..cam air terjun jur..hahahaha...nsib ah dye pujuk aku jap..humm..n malam tuh..umm..aku stt nagis lex..kali nieh..huh..kelakar sikit..humm..aku xingat jalan nk g airport..huh..aku nangis teruk ah..huh...sampai idung mera2 n mate bengkak2..huh..

sayunk..hummm..thx aw..for everthngs..humm..thx cz awk sanggup datang mines semalam..humm..n awk lari2 nk tunggu bas cz risaukan kitew kart mines sowank2..n wak teman kitew bagi ikan2 tuh mam..hee~..n hari nie..awk da tunaikan harapan kitew..humm..nak merasew rehat gan ownk tersayunk tyme keje..huh..n nak tunjuk awk tempat keje kite..huh..
thnx sangat2..awk da bwusaha gilew2 nk jumpa kitewkn..humm..tc tau tyme kart sabah t..n kitew akn windu awk..windu gilew2 ah yunk...janji=)

No comments: