Followers

Tuesday, April 14, 2009

13.4.2009~

Abang aku fly kemarin..humm..dalam family aku..dye nieh cerdik sikit..memang aku xnafikan lah..umor dye 19 taun hari nieh..dye lompat tyme darjah 3..tyme UPSR dye dapat 5A,tyme PMR dye dapat 7A 1B,n SPM dye dapat 10A..Dye tuh memang anak kesayangan ibu lah..tiap2 minggu ibu akan amek dye n masak kan lauk2 fav dye..n dye gak tidoe gan ibu sampai ah sekarang..

Masew2 dye dekart malaysia nieh..memang aku banyak kali gadoe gan dye..n aku selalu cakap gan dye..Dah lah..g lah perancis tuh awal2...senang sikit..Eeeehhh..sibok lah abang nieh...Aku dengan dye memang selalu gadoe..dye selalu tegur care pemakaian aku..lagi2 bilew dekart rumah..aku aw kart umah nieh..aku lebih selesa berpakaian baju xdew lengan n suar pendek jur..senang untuk aku wart keje n rasew senang nak bergerak2..humm.Aku wart bodo jur bilew dye beleter..huh..abg aku nieh jenis yang kuat agama sikit..dye xpernah tinggal solat sume...yup..aku banggew adew abang macam dye..Dats y lah bilew aku xsolat, kuar gan redz sume..dye tego lah..

Humm..kemarin aku hantar dye dekat KLIA..akak xdapat hantar abang cz akak ade class esok petang..so dye balik petang hari tuh..Tyme ibu soh abang salam akak..humm...akak cam cool jur aw..den ibu soh pelok..cz nanti susa dah nak jumpa..humm..akak xnak aw..den akak nangis,pastuh ibu lak nangis..pastuh aku lah..hee~Aku memang cepat tersentuh hatilah

Aku yang dah 3 hari demam panas nieh..tetap hantar abang..aku berpakai tshrt hitam yang redz bagi n baju jeans..yup ah..kart KLIA nanti msti sejuk kan..so..bek aku berpakaian tebal2 sikit..Abang aku kelihatan sangat kacak malam nieh..xpernah aku tengok dye sekacak nieh..memang betol lah maktok cakap kan.."Sapelah yang xberkenan dengan cucu maktok yang sorang nieh"..Huh...

Abang fly dalam kul 11 malam..tapi dye kena masok dalam kul 9.30..aku tahan nangis sampai lah dye nak masok dalam..aku dok jauh2 dari ibu sume so senang lah sikit aku nak nak menangiskan..aku nieh da lah ego tinggi..lagi2 dengan family..lau leh aku xmo nangis depan dyeorang..

Abang da gi dr malaysia da 2 hari..humm..Tadi pown ibu da meraung2 cz teringat dekart abang..aku da lamew xdengar ibu nagis mcm tuh..humm..memang aku tengok pown sedih gak lah..anak kesayangan ibu da tinggal kan ibu untuk smabung belajar..sabar ye ibu..abang g sekejap jur..Aku pown join tyme ibu nangis..aku pown rindu kart abang sebenarnyew..tyme umo aku 21 gtuh..baru abang balik malaysia..lamew agy kan..hummm...

No comments: