Followers

Wednesday, April 15, 2009

Kena tag gan Raimi akmal~


kenapa anda suka pictura ini?

Nieh ah pic aku gan dye..1st date ah katekan..kiteowng snap pic nieh tyme dalam kete..tyme nieh otw antar dye lex ktm kajang..huh..tyme nieh lah aku mule shukew2 dye.hahaha...cam bangang jur..da lah dye bagi plan tok lepas dari gengaman scandel2 aku..n hari nieh gak ah..aku dapat keje kart Bonia,aku daftar num celcome&&hati aku terbuka untuk lelaki semula n seyesh dalam perhubungan..selepas solo dalam mase yang agak lame...hee~




p/s:LH..i love you sayangs...hee~

bila kali terakhir makan pizza?

Tah lah..aku nieh bukan minat sangat pown dengan pizza2 nieh..eee...xkenyang

lagu terakhir yang anda dengar ?

Pejamkan Matamu-hee~lagu nieh selalu wart aku teringat kart oarng tersayang nieh

apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?
Baru pas balik dari klinik,tengok tb n msj2 dengan orang tersayang..macam bese lah kn=) ~

selain nama sendiri anda suka dipanggil dengan pangilan apa ?

Yunk-Tuh ah name yang diberi oleh dye..hee~

Kenit-Dak2 keje ah kasi gelaran tuh kart aku

GemOk-Dak2 class panggil aku..hee~

tag lagi 6 org* soalan seterusnya ada kaitan dengan org yg anda tag !

k.wawa

Luqman hakim(LH)

Nana

Naj

terq

Fa

siapa no 1 pada anda?

Dye kakak angkat aku..hee~

org no 3 de hubungan ngn sape?

Owh..dye de hub dengan Badrul Hisham dye ah..hee~

kata sesuatu pada org no 5

Woi terq!Jage lah c Naj leloq aw..dye sayang ko=)

bagaimana org no 4?

Naj nieh teman cupcakes aku..besh2 dapat kenal dengan dye..dye in love wit terq dye ah..hee~

siapa org no 2?

sape dye nieh..nieh lah LH aku..dak yang paling aku sayang ah..hee~Pandai mek ati aku,mek berat sal aku n amat memahami aku...hee~sayang..i love you owkey~

bagi pesanan pada org no 6?

Fa!do de besh aw...take care..hOpe kitew akan kekal dengan pinky2..n stdy same2 walaupown da msok u nanty..insyallah...



No comments: