Followers

Wednesday, April 1, 2009

Akhirnyew~

Akhirnyew nana masok pown pic2 kiteowng..hahaha..sejak nana dok umah aku..malam2 jur..aku de teman nak borak2..huh..aw x..hummm..lex2 kje..tewush aku tidoe jur..hahah..kali nieh berbeda ah..huh..Malam2 kami memang indah(wah!len macam jur bnyik..hee~)Hummm..kiteowng banyak kongsi2 citew masalah negara..hee~
&&banyak plan yang adew bilew dye kart kl
  • G pameran kraf~
  • Kuar lepax malam2 kart kedai makan
  • && hangout wit bad..hahah..teman jur dyowng date
Ok!Kitew mula kart pameran kraf ah!wah!hari tuh memang besh ah..aku nieh gilew barang kraf..agy2 batik..huh..ayah selalu bawak aku g sne lau dew pameran kraf nieh..cz kart sne macam2 barang n bndew yang bawu kitew leh tengok n belajar..cam hari tuh aku g..xpernah dalam hidup aku..aku colour batik..hee~susah ah gak..tapi okey ah gak kn..sekurang2 nyew..aku try..xdew ah hodoh sangat aku wart..dew ah bakat sikit2..huh..Den..aku n nana dew bnti kart 1 gerai nieh..cm menarik ah kn..tah lah..tapi bndew nieh comey sangat2...n mahal..owkey..ingat nak beli kan dekart redz..tapi asew cm xbebaloi jur..humm..cz bndew nieh tok sangkut kart hp..ah!banyak bndew yang aku bagi kart dye..soh sangkut kart hp dye..humm.tapi hampeh=(..
Humm..den jalan2 lagi ah..aku tengok rantai2 n gelang2 ah..sume dari sabah..ah..xmo ah beli..t aku g sabah leh beli gak kn..agy mura2 ah.hee~Humm...nana de beli skit barang tok mak dye jur..tok dye xdew pown..hee~


pic yang aku snap bilew sampai2 kart sane
Hahaha!khusyuk gilew kan aku wart keje nieh.huh..cam dew bakat jur!

Pic nieh tangkap pas da bes mamam!hee~men2..jum2..jadi dak kecik jap..wee~

Huh!pas da settel round2 kart sne..tewush alex mah..ahhaha..aku gan nana terlelap smpai magbr ah!lame gak ah kiteowng tdoe..sian dye..huh..humm.tunggu msj aku punyew lama..hee!soe yup sygs!hee~....

4 comments:

Unknown said...

salam ziarah

Anonymous said...

ala i wish i was there too...especially dekat playground!!!

Ann said...

bro_alya-

salam...

Ann said...

fasya-
Yup2...alangkah bagushnyew u dew tyme tu..kitew leh shpping smew2 ah yunkk...heee