Followers

Thursday, April 2, 2009

lamewnyew nak tunggu~

Humm..hari nih..1st day aku tamatkan hari2 aku dengan xkeje dah dekart pakson..tah lah..aku rasew kekok pown dew ah gak kan..cz dari bulan 1-3 nieh..aku keje jur..ne dew nak dok umah..aw dapat cuty pown..aku agy suke hangout dengan kawan2..yup ah kan...tiap2 hari sibok dengan kerja jur,masew dengan kawan2 pown xdew..

Hummm...Hari nieh da xkeje so..aku ingat nak ikut ayah g lumut..hee~besh2..cz plan aku nak tidoe umah nana malam nieh..Hope2 jadilah..bilew lagi ah aku nak merasew tidoe umah kawan..ibu aku nieh jenis yang xbagi tidoe umah kawan..so..selama 18 taun nieh aku idop..bawu sekali jur aku tdoe umah kawan aku..tuh pown ninie..belakang umah aku jur umah dye.hahaha..tuh pown aku kene wart ayat power ah..hahah..tyme tuh form 2..kecik agy..hahaha.

Aku bangun awal aw rini..cam hari bese2 aku lah..aku nak kne kemaskan baju n sedikit barang yang nak dibawak ke lumut..nak tunjukkan dekart nana.."Hasil seni kuh"hahaha.&&Kul 9 pagi aku da mula kuar dari rumah..nak gi amex uwet cupckes dekart sekolah2..rini leh ah.nak kart 40hinggit ah aku dapat(simpan2..msti leh ah cover uwet tok aku nak shopping2 tyme xkje nieh)..Manew xnyew..humm..gaji bulan 2 aku..habis gtuh ajur...dalam 5rat ah aku dapat..sekali kuar..humm..sume habis mcm tuh..aiya..bapak boroskan aku..hummm

Aku xg tempat keje ayah lagi..aku g mid dulu..hee~singgah tempat fav aku ah dekart kedai buku..lama gak ah aku lepak kart situh..nak kart 2jam..hummm..dah ah xmsj dengan sape2 agy tenang n khusyuk ah aku bace buku2 kart sane..hee~..aku singgah tempat craf n cooking...2tempat nieh jur yang selalu aku suke lepak..Nana&bad tau ah bilew aku dok kart tempat2 nieh..hee~

Dah makan2..humm..eh..lupew lak..nieh ah 1st tyme aku kuar dengan abang kandung aku..berdua-duaan..hahah..agak pelik kan..tapi ini kenyataan key.Humm..abg aku nieh agak pelik sikit ah..tapi kuar gan dye..memang selamat ah..cz manew jur aku g,kedai mane jur aku masok..dye pasti teman aku..n kiteowng de tersempak dengan kwn abang aku..hahaha..dye ingat aku nieh awex dye..hee~tuh lah abang..sembunyik sangat adex abang dari kwn abg.kan dyeowng da xtau..abang adew adeq pompuan..hee~

&&skunk nieh aku dekart pusat sumber kepimpinan..Humm..aku sownk jur pompuan..sume laki..agak malu ah kan..aku dengan comp ah skunk..nak bace buku pown..agak boring ah..cz majoriti buku2 sini sal tentera..n aku bukan jiwa tentera key..aw dew tempat art2,cooking2 keh..ah..sure2nyew aku actve..hee~



**cepat ah ayah..nak g lumut nieh..nak tunggu kul 4??skunk bawu ku; 3.30..ah..dew g setengah jam..**

No comments: