Followers

Wednesday, April 8, 2009

Gilew cuak~

Huh...bende nieh da lamew da jadik kart aku..dari akhir bulan 2 lagi..numb yang xdikenali colling2 aku..aku selalu gak lah mengadu dekart az,redz n nana..yang dak nieh selalu kaco2 aku...
Humm..sampai 1 tahap tuh redz cam da boring lah sek2 dengar aku kena kaco..Aku pown xtau mane dak nieh dapat tau numb aku..memang aku pantang lah lau adew orang jual2 numb aku nieh..

Aku cume tau name dak tuh jur...name dye yen.19 taun..dye dok dekart gak gan rumah aku..tuh lah info yang dak tuh bagi..tapi aku xtau lah betol keh x kan..
Dye banyak tau sal aku..kisah silam aku,family aku..sume lah..aku hairan gak kn..mane dye tau sal sume2 nih?sape g tau.tuh yang aku nak tau..sape yg citew sume nieh kart budak tuh..ish!

Hari demi hari kuh..dengan panggilan dye jur..adew sekali tuh redz ckp..dye tkt aku leh terpikat gan dak tuh keh nanty..walaupown aku cakap gan dak tuh..yang aku da dew bf sume..tapi dye still lagi koco2 aku..peh nieh!!

Humm..dye tau gerak geri aku..dye tau rumah aku..sampai dew 1ri tuh...hummm..dye dok depan rumah aku..tekejut gak aku...n dew 1 ri tuh..mlm ah..aku tengah borak2 gan ibu n nana.kart dalam rumah.dak tuh leh col.
.awk keh yang pakai baju wane hitam tuh??

Malam2 nana dekart rumah aku pown..dak tuh berani coll..sampai 1 tahap.aku bagi nana,bad n az cakap dengan budak tuh..hummm..tapi dak tuh xmakan saman ah..ish!de tuh..dak tuh tolong topupkan tok aku...n selalu coll celcme aku..aku xkisah sangat lah..cz aku lansung xkuarkan duet pown kan..hahaha

Hummm..Malam td..aku dapat coll..humm..dr tel rumah lagi tuh..aku pown hairan kan..adew gak orang carik aku malam2 gini..selalu yang carik aku..gul2 jur..tapi malam nieh.lelaki?huit.hummm..yen!!.pehal dye coll aku gune numb rumah nieh?ish..mamat nieh..humm..aku mula cuak lah kan..den..ibu tewush tarik phone..huit..dak tuh kena basuh dengan ibu..hohoho..aku pown xcakap papewh lah..ibu tnyew dye macam mane kenal aku sume..n topup2 kart aku kan..humm..adew keh patot..dye kate kart ibu..dye minat aku..n rindu kat aku..huit..lebih dari redz ah nieh kan..redz pown xpernah kate mcm tuh kart ibu aku..

Hummm..after ibu da besh cakap gan dak tuh..aku kne basuh gak gan ibu..adeh!tyme aku coll redz..nk mengadu ah kate kan..ibu masok bilik..haaa~ibu pown cakap lah dengan redz..hahaha...gilew ah..ibu n dye sekepale..ish!benci aku!!

p/s:pasnie xmo da lah degil2..betol...n bilew numb yang xdikenali msj2 or coll aku..aku xkan layan dah..cukup lah sekali...

4 comments:

AzreenAziz said...

haha
xpsl2 bdk 2 knal ak
gk
spe la bdk 2
klu ak dpt ak blasah ckop2 jek
he2
=]

Op Luke said...

sambung ar kat bab yg best..
dak tu kne basuh ngan ibu..
hahahah~
2 ar layan g org..
dh pesan bnyk kali pn degil..
ish3..

Ann said...

nana-
Tau xpew sayang
hahahaha

Ann said...

Baby redz-
hahaha..awk tuh memang aw..nak jur yang kart bab kne basuh gan ibu..
sakai ah~

dah2..pasnie orang xlayan da kan
ish...
sek2 nk mare orang jur=(