Followers

Monday, April 6, 2009

Hari2 kuh dengan cupcakes~

sOry lambat update blog..sejak 2-3 hari nieh..aku bz skit dengan cupcakes aku..yuplah kan..aku sekarang nak kembangkan cupcakes aku dengan naj.yeah!memang besh ah bilew adew teman nieh..so..leh ah perkembangkan..Toi x?hee~

Okey...Hari sabtu baru2 nie..aku ade class cupcakes..memang syok n besh2 lah..cz peh yang aku belajar nieh gune duet keje aku..so..aku rase memang puas n berbaloi..

Tyme dekart sane..aku dengan naj jur yang masih budak2..yang len2 sume da tue..hee~
hummm...tyme chef tuh datang,,dye adew datang gan sownk laki..maybe nieh anak dye lak..yeah!memang tol tekaan aku.name dak tuh fuad..ok lah..chubby2..hee~
&&setiap kali mesty aku jur yang kene..ish2..ade keh patut makcik2 kart situh offer kan aku nieh kart c fuad tuh..ey!plz ah..luqman aku nieh nak campak mane?hee~

Barang2 yang diperlukan tyme wart bunge Ros
Hail kerja kami berdue(Ann&Naj)
Tyme khusyuk wart..hee~
Naj..hee~gilew ah dye shukew tyme nieh cz wart bunge fav dye..huh~

Tymw nieh lah..aku betol2 rapat dengan Naj(Rakan Kongsi)hee~kiteowng rehat same2 n kongsi citew same2..yang syok nyew sal kiteowng nieh..huh..bf ak n bf dye..dak rmc!!hahaha...

bersmbung~

1 comment:

Ann said...
This comment has been removed by the author.