Followers

Wednesday, April 29, 2009

Luahan hati hari ini



Hari ni class drving aku pukul 2..
cam biase lah..aku siap2..den...PINNN..PINN..
Aku dengar bunyik hon..haaa..aku da tau..tuh msty uncle..aku twush lari2 nak pakai kasut..

Tyme tgah drive tuh..aku xtau lah aku fikir ape..banyak sangat aku buat salah hari nie..n sikit lagi nak accident..Maybe aku fikir pasal dye..Dye xcontct aku pown hari nieh..bilew aku hantar msj..dye xbalas..ish..risau betul lah aku..

Den..class aku habis dalam pukul 4...

Aku dapat msj dari bella..dye kate dye xjadi turun kajang..ala...aku da sampai kajang pown..
Macam mane nieh??Den aku text2 kak wawa..huh..nasib lah dye da twun kajang..Aku lepak kart kajang sampai kul 5 jur..Aku da siap2 beli barang kek sekali..Ah...pokai ah aku..Humm..aku beli 1 barang nieh..memang mahal ah..tapi nak buat mcm mane...bendew nieh aku nak kena gune gak..

Humm..aku igt aku de duet lagi..cek2 handbg aku..hummm..1sen pown xdew..Ah...mane lagi duet aku???Mane ilang??Humm..aku coll ibu..

Cean: Ibu adew amek tak duet cean cz cean nak balik xde duet ni?

Ibu: Tak ada lah..

Dah...macam mane aku nak balik nieh??hummm..Aku jalan jur ah dari kajang tuh...tyme tengah jalan2 tuh..ujan pulak..adeh..basah lah aku, da lah barang2 kek nieh berat..n ..da lah aku coll dye xangkat2..humm..risau lah aku dibuat nyew..camnew dye nyew intbew erk??humm..lepas keh x??



Tyme tengah jalan2 tuh...tup..Aku boleh terjatuh..aduh..kaki aku sakit gilew tyme tuh...terseliuh sikit ah..hummm..aku rase nak nangis pon ade tapi aku tahan..cz..yup ah..nak jalan kerumah jauh lagi..da lah hujan,pastuh aku tengah migrin skunk...ISH!!TENSION3..

Den, aku turun kan ego aku..aku terus coll ayah..suruh amek aku dekat KTM..lau boleh..aku lebih suke berdikari n xsusah kan ayah..tapi kali nie..kaki aku memang sakit..aku xtahan nak jalan jauh2

Tyme tgah tunggu ayah..aku dapat msj dr dye..
Hummm..den aku col2 xdapat..pastuh dye coll aku balik..Aku try tok tahan sebak nieh..tapi ape kan daya...aku tewas..aku nangis jugak akhirnyew..aku tahan lame..aku memang nak luah dekat dye..hummm..cz dye sownk jur paham aku..Air mate aku menitis 1 demi 1..depan bus stop kart KTM kajang tuh..Aku xdapat tahannnnn...

Hummm..den..aku nampak kete new saga wane silver..
Yez!!ayah da pown sampai..akhirnyew...
Aku masok2 jur kete..aku meraung dekat ayah..aku luah kan semua..humm..
Ayah juz dengar jur luahan hati aku nieh..ayah amat memahami anak kesayangan dye nieh..hee~yang cepat menangis n cepat terase nieh..
Balik2 rumah jur..aku kena mare lagi..ah..tension nyew...aku terus kurungkan diri dalam bilik..
Aku malas nak b'perang dengan ibu..Bukan salah aku pown..tapi aku yang kena..aku jatuh pown ibu mare aku balik..aiiiii..da lah sakit2..pastuh kena mare??



Hummm...Aku tau sape yang amek duet aku tuh..tapi aku xkan mintak dye bayar balik..Biar lah...humm..skunk nieh aku cuma perlu kerja keras sikit nak carik duet poket dengan jual cupcakes..aku xkan mintak ibu n ayah..cz aku tau ayah lebih perlukan duet tuh dari aku..So..cean..TABAH keyh..

4 comments:

najdanhotchocolate said...

cean,tabah okayh???!!!u're strong gurl!!i pon nk nagis bce cite u ari ni..urm tabah n sabar kayh??
pengalaman mengajar kita kan??be strong ok!!

super kenit.~ said...

naj-
Yup2...hilew ah..
hari nieh ah hari pling sedey i doe
da ah kaki tsliuh
balik2
kne mare gan ibu..twok lak uh..

yup2...
pglman mnjr kite
=)
thnx sayang

pulasari said...

salam

"So..cean..TABAH keyh.."

ee...geli dengar...haha

belajar kerete ke...nanti bg tau ibu, yang nanti abg nak hantar brg dari sini...utk bday akak, ibu ngan ayah

haha...sini cantik gile...nak pergi switzerland...hehe main salji

super kenit.~ said...

salam

lahai..tol ah..ang igt xskit keh jatuh rituh..da ah tepi jalan

aiya...xkna powst tok akk,ayh n ibu??
cean gan adeq punyew barang mnew lak?