Followers

Thursday, May 7, 2009

kisah abang kuh..

Hari nie aku pergi ke kajang+bangi..untuk beli barang2 kek..huh..hari ibu nak dekat..so adew dapat tempahan..ibu xteman aku pown..cz ibu nak aku berdikari..da lah sume bahan2 kek tuh aku kena bayaq..alorrrr

Hummm..balik rumah dalam kul 4.30..aku bukak blog..yeah..aku tengok blog aku..hahaha..abang kumen ah..hahaha..abang da bagi hint..wah2..cuak pown adew lah jugak kan..aku tau lah aku salah..huh..so aku buang lah pic2 uh..huh..Pasnie xdew ah nak wat lagi..da serik kowt=)

Aku amat memahami abang aku tuh..dye tuh seorang yang kuat agama,dan macam2 lagi lah,dye gak nak terbek tok adeq2 dye..

Aku ingat lagi..tyme aku nak pergi tuition..ibu suruh abang hantaq aku..huh..abang siap bawak payung agi..huh..nak tergelak pown adew..tapi aku tau abang nak protect aku..&&tyme aku tadika cina dekat sabah..aku sekolah dengan abang..Ade budak laki kaco2 aku..pe lagi..aku macam nak lawan balik dak2 tuh..huh..so sweet..=p..aku xkan lupe bendew2 nieh..cz kisah kanak2 aku sangat lah manis..

Huh..biar pown aku xstay dengan abang di bwah 1 bumbung..aku tau abang sayang aku..kan abang=)..hee~abang dari darjah 5 da masok asrama penuh dekat pahang..pastuh mase f4-f5 dye msok sekolah saas..abang aku nieh memang pandai ah dalam fam kiteowng..

Abang aku sekarang adew dekat france..aku ingat lagi..tyme dye nak fly..akak terpakse balik petang tuh..akak mengalirkan air mate..huh..pastuh jangkit kart ibu..n jangikt kart aku..hahaha..tersentuh hati aku gak ah..aku xpernah tengok akak nangis dekat abang..
Den..pukul 9.30..abang da masok dalam..hummm..ibu,ayah sume adew..tapi dyeowng xngis pown..yang aku nieh..da mengalir air mate..

Jujur aku kate..aku ah anak paling nakal ah dalam fam aku..aku banyak wart pobs..abang gak banyak mare aku,tego sal percakapan,pemakaian,sembahyang..banyak agy ah...aku xkan senang untuk menangis lagi2 sal family aku..aku juz akan menangis sal ayah jur..aku memang rapat lah dengan ayah..humm..tapi tyme hari abang fly..1st tyme dalam hidup aku..aku mengalirkan air mate..huh..n aku rase abang patut tau kowt..huh..1st tyme juagak ah..aku rendah kan sikit ego aku..

So abang...cean da pown buang gambaq2 uh..i think u noe..kenape cean dengar cakap abang nieh..oke=)

No comments: