Followers

Thursday, May 7, 2009

Mencari arah tuju...

SUASANA DI KEDIAMAN NANA
-KUALA KANGSAR-
ME,KAZEN NANA,ADEQNYEW,KAK LONG N CHOCOLATE..NYUM2..

ME WIT NANA,N ADEQ NYEW
AKU & KAU..WAH..RAJINNYEW..HEHEHE
BERSAMA2 :'CUCU FATIMA'..BAK KATE NANA
ME WIT NANA..HEEE~
manew pengantin lelaki lak erk??hoho

Hummm..baru2 nieh..aku turun ke perak da lepak di rumah nana dan g ke kampung nana di kuale kangsar..1st tyme dalam hidup aku selame aku hidup 18 tahun nieh..ibu bagi aku menginap di rumah orang..lau x..ish2...kalau tak..aku juz bermimpi di siang hari jur lah..

Aku dok xlame lah sangat..huh.aku juz tolong2 nana&da gengs..cz hari tuh adew kenduri kawen 1st cucu fatima..huh..nieh lah yang selalu nana habaq kart aku..hoho

1may 2009;

Hari nie lah dak2 lepasan SPM 08 nak check kemasukan dyeowng terima keh tak untuk menyambung pelajaran di University..&&ini pulak keputusan yang aku dapat..

910907106122(ann)
Permohonan anda tiada dalam rekod.

910410125221(redz)
Tahniah!Anda berjaya ditawarkan program E2220 DIPLOMA PENGAJIAN PERNIAGAAN Uitm.

Hummm..hari tuh memang aku sedey yang teramat lah..aku kecewa sedikit dengan diri aku..aku nak sangat masok uitm..cz adik beradik aku..cam nieh lah cite..sume adek2 beradik belah ayah sume masok uitm..so kire macam dah jadi turun temurun lah kan..lau aku masok hat lain..cam pelik jur kan..
 
Aku dapat jugak tawaran f6..aku pikir 2,3 kali jugak..aku xtau lah aku nak masok f6 keh x..aku nak tunggu tawaran uitm bulan 12@poly yang bakal kuar 15 Mei nieh..

Tyme aku dok kart perak..aku adew kenal dengan 1kakak nieh..kak long..tu lah name yang aku selalu panggil dekat dye..aku selalu kongsi cite dengan dye..hummm..n aku adew tanyew pendapat dari dye sal aku kecewa dengan diri aku..hummmm..den dye saran kan aku masok UiTM bulan 12..humm..dye gak adew hantaq 1msj dekat aku..

"KITA MINTAK KEPADA ALLAH SETANGKAL BUNGA SEGAR, DIA BERI KAKTUS BERDURI.KITA MINTAK RAMA2, DIBERI ULAT BERBULU. KITA SEDIH & KECEWA. NAMUN KEMUDIAN KAKTUS ITU BERBUNGA INDAH SEKALI & ULAT ITU PUN MENJADI RAMA2 YANG CANTIK. ITULAH JALAN ALLAH, INDAH PADA MASANYA. ALLAH TAK MEMBERI APA YANG KITA HARAPKAN, TETAPI DIA MEMBERI APA YANG KITA PERLUKAN, KADANG-KADANG KITA SEDIH, KECEWA, TERLUKA TETAPI JAUH DIATAS SEGALANYA...DIA TELAH MENGATUR YANG TERBAIK DALAM KEHIDUPAN KITA".

Humm..aku nak yang terbaik dalam hidup aku..tapi aku belum matang lagi untuk membuat keputusan..cukup sekali aku da kecewakan diri aku dengan keputusan SPM aku..aku xnak yang kali k2..hummm..

Nana..thanx cz ko da bawak aku balik kg ko..merasew ah gak kan..aku jalan jauh2 tanpa family..heheh..memang syok ah..seyesh!..

2 comments:

azreen said...

no hal la sygsssssssssss
anytime ko leh dtg uma ak,,
psl stdy ko 2,,,
myk2kan doa k,
after dis,wat yg terbaek..
=]

super kenit.~ said...

hee~
t ko da msok uia..
jemput2 datang mah aku lagi erk..kitew wart keje jahat
hahahahaha

yup2..
aku nak wat yg terbek doe..humm
na...pasnieh selalu ah kitew g genting kn
hehehehe