Followers

Friday, July 31, 2009

Cukuplah.

Pagi2 lagi aku da siap2 nak g sg.besi..nak check. aku da lame demam..nak kat 3 hari..
Den.ayah da soh aku g check..ikotkan hati memang malas ah..cz hari nieh de class kn.
aku xnak miss pape pown ah..tapi kali nieh..
terpaksa...
aku siap2..dalam kul 11 pagi baru gerak..
den check2...

-----------------------------------------------
-------------------------------------
-----------------------------------------------

tekak aku merah
badan aku lemah sangat2..
doc cakap aku xcukup tido,rehat,makan..
dulu aku ada buat medic kat situ..berat badan aku 42.den check2 balik..stil lagi 42.
doc soh aku makan.n jangan nak diet.
masalahnya sekarang nieh..aku xde pown nak diet..
cuma aku hilang selera makan
tuh jur..
dalam class pown aku xbanyak cakap gan kawan2
aku pown xtau ah nape..
aku suke bersendrian=)

Doc bagi aku bat yang banyak sekali
demam,slsema,sakit tekak,sakit kepale,pandol
haish


Humm..den.akak ajak aku balik rumah maktok
aku pown follow jur lah.
Sampai jur kat mah maktok..
kete aku buat hal..
adeh~
tapi nasib ah osak kat mah maktok.aw xjenuh ah aw tersadai kat tepi jalan

Seharian jugak lah aku dok rumah maktok
tidoe jur keje nyew..
cz pale aku berat semacam n panas jur
aku xlarat!!!
Humm..den..petang uh..aku dapat tau..kete aku rosak tang enjin
ah!!!!!!!!
mane ah nak carik duet uh..nak bayaq
eee..tambah lagi pobs aku.
tension ah life nieh..


No comments: