Followers

Saturday, August 1, 2009

Sabtu

Hari nieh 6.30 pagi lagi ak da siap2..nak kena g class.
aish!
letih ah jugak..
Belajar buat sweetbun n dapat 2 tempahan kek choco
nyum2..dap2..

Den..dalam pukul 1 uh..aku men larik2 ah..hee..
actly ak da pown mintak kebenaran nak g pesta bunga orkid dekat putrajaya dengan cikgu..
memandangkan aku xbawak kete..terpaksa lah tumpang kawan jur lah..
hee..
sampai2 dekat sana..
ingat xbes ah..pergh..bes siot..bes gilew..macam2 adew..
dye buat binatang2 dari bunge orkid..memang kretif lah..
den..tyme jalan2..aku ada ternampak 1bulk nieh tau..
dye ade hat men sticker pasir tuh..heee..
aku nak sangat buat bende tuh..cz sejak aku hidup kat dunia nieh..aku xpenah pown try..hee..so skunk..nak try lah kan..hee..
besh2..
sian Alif..dye kena teman aku panas2 tuh..hee..aku buat karton pooh.
memang chummmmeelll..sangat2 doe..
den..lepas kiteowng jalan2..hehe..macam couple pown ada lah..cz kiteowng jur g..dak2 len xleh g..cz kena cover class .
sampai kul 2 aku dekat pesta tuh..kejap jur lah..
Den..kietwong terus g ALAMANDA
jalan2..dalam keadaan badan xsehat..hee~
Aku ada beli smtng untuk owng yang aku sayang..hee
tunggu masa..nanty aku update kn..pic2 uh kt dalam blog..
=)


No comments: