Followers

Tuesday, July 28, 2009

hariku

Pagi aku yang indah..dimulakan dengan senyum..
yeah..bangun dalam pukul 4 pagi..
siapkan sume keja2 yang perlu disiapkan..

Den dalam pukul 9 pagi..aku siap2 nak g sekolah aku..
tyme dekat sekolah.aku jumpa budak2 f6..(kawan sek dulu)
memang syok habislah..
borak2 dengan cikgu..n hantar smple bskut raye=)..
sekali letak..humm..da adew cikgu tempah kowt..hehehe..
sampai pukul 11..aku lepak dekat sekolah.

Dalam pukul 12.30 pulak..
aku bergegeas ke kajang..
settelkan keje yang perlu disettlekan
cucik gambar,g bank,servey harga barang,jumpa kawan,


Nieh kerongsang yang diberi oleh pa
lawa kan..pink jur kaler dye..
wane fav aku kowt
thnx pa..
*soe lambat upload
Humm..hari nieh..aku pakai pin tuh..chumel jur..hehehe..
Tyme dekat kajang lak..
aku de singah kedai hp..aku nak beli cover tok hp aku.
n sangkut hp..yup ah..nk nampak chumel2 agy..
aku beli hp wane pink.cz kaler fav aku..n aku beli tali MU..dah lah wane merah..adew kena mngena dengan diri dye jugak eh..oke ark??(=

&&Aku still lagi simpan LRL..Huruf2 uh..
L-LUQMAN
L-LOVE
R-REHAN
heee~..sajur simpan..cz de maknew yang dalam bagi aku=)
Kena mengena jugak dengan dye lagi..hee

Kalau owng nek kete aku..
msty dyeong akan pasan gambar aku dengan dye..
tergantung dekat cermin..
den..kete lumber kecik..brum2...hee..wane merah..
fav dye..heee~
sekali lagi adew kena mengena dengan dye..

*aku suke bilew 1bndew yang aku buat or barang yang aku adew..ade kena mengena dengan dye..so aku dapat rasa dye selalu dekat dengan aku..macam tuh jugak lah aku buat kat dye..aku selitkan gambar kiteowng kart dalam wallet dye..aku bagi teddy musyuk2 aku..ah..windu nyew kart teddy aku tuh..da lama rasanya tido tanpa tedy aku..den aku bagi baju dekat sidia..yeah.baju uh tok dye pakai..adew jugak kan kena mengena dengan aku=)..hee~

Aku gak beli tali POOh untuk kad matrx aku=)
wane kuning??menyerlah sangat kan..
tapi xpewh ah..asalkan ade pooh..n still agy ade MERAH..
kena mengena dengan dye
Haish..bersepah doe
aku cucik 100 lebih gambar..untuk siapkan sume keja aku..
siapkan paper keje aku..
resepi2..
malam nieh jugak..sume kena di settlekan..
esok aku adew hal..
Hari sabtu baru nieh..
aku adew g bengkel tarik lahir..
so..aku ingat aku nak kira2..LUQMAN HAKIM punyew..
so..aku da pown dapat kiraan dye..
menarik gak ah..heee~
meyh2..nieh dye punyew result..
  • seorang yang bijak
  • banyak idea
  • ada bakat jadi pemimpin
  • orang yang dilihat"sombong"sebenarnya tidak
  • sempurna
  • sentiasa berfikiran positif
  • sentiasa nak menang
  • keras kepala
  • xcaye kebolehan orang lain
  • sangat sensitif
  • suka belajar
  • tidak mudah putus asa
  • sukar simpan duit
  • SANGAT SETIA...fuh..alhamdullilah=)
  • kedekut
  • rajin
  • mudah mendapat kenaikan pangkat
  • belajar dari pengalaman
  • ada daya tarikan yang tinggi
  • suka shopping+boros
  • ikot angin
  • emo
  • sexy
  • degil
  • sangat bekerja keras
  • senang bergaul dengan orang atasan
  • orang atasan mudah mempercayai cakap anda
  • suka keje dalam aliran wang
  • mudah terlibat dalam hal kewangan-so sayang..awk memang sesuai pown dalam acntng kos
  • orang yang istimewa
  • dapat rasa melalui kata hati
  • orang yang buat plan las min baru menjadi
  • duit senang masok,duit senang keluar
so nieh pasal LUQMAN HAKIM
-sayang..awak leyh buat nyew dalam acntng..walaupown tuh yang ayah nak awk buat.dun woe..mase depan awk insyallah..ada keje..so..stdy tol2 keyh yunk..xmo men2..nanty bilew da bsaq..awk pulak ajar kite mcm manew nak gune invois..mendew2 nieh lah erk..t kan owng nak bukak cafe..hee..agy2 kart sabah..insyallah=).
Oke..skunk tang zufar pulak
zufar adew kena mngena dengan aku..
dye banyak dapat numb 9..
nieh result zufar pulak eh
  • Mudah mendapat kawan
  • mudah dapat simpati dari orang tua
  • suka berkongsi sesuatu dengan orang lain
  • berfikiran global
  • seorang yang penyang
  • romantik..
  • sensitif
  • suka bergaye kemas
  • memahami emosi lebih
  • ----^yang atas nieh sume kena-mengena dengan aku^--------
  • mengambil berat
  • cita rasa yang mewah
  • bijak
  • jujur
  • suka duduk rumah
  • banyak idea
  • keras kepala
  • bakat menjadi pemimpin
  • mudah mendapat kejayaan
  • mudah bosan
  • xkan berjaya kalau xfokus
  • suka berangan-yup2..nieh betol..heeee~
  • duit senang masok,duit senang keluar
  • suka actvty luar
  • mudah percayakan orang
  • sentiasa berfikiran positif


Kek yang ditempah oleh bella..
heee~
simple jur..
Dye nak sambut anniversry dye..yang 1tahun..
sweet sangat ah..
boyfren dye turun dari kedah..semate2 nak jumpa dengan dye..3hari..
eee..
swwweetttt=)


Hari nieh..hp aku senyap jur.yup2..besh2..tenang jur..sajur aku xtopup..malas nak msj2 dah..&& aku selesa dengan hidup aku yang sekarang..relax jur...xdew nak pikir masalah..think positif..kalau adew makan hati pown..juz..terima dengan seadanya&&pikir cara yang terbek tok telan semua tuh..manusia..xdew yang sempurna..so..time bek &&buruk seseorang..tuh jur care yang terbek=)