Followers

Monday, July 27, 2009

Kini dan selamanya


Combi ucuk2 Umiii!..tuh panggilan yang diberinya kepadaku..
kenal xdew lah lamew manew..tyme aku berkawan dengan anak dye..tyme tuh aku awal form 3.memang syok habislah bilew dapat rapat dengan umi..UJEN.."thnx yup cz still lagi bagi i contct gan umi..walaupon kite xdew papewh"..
kalau owng tanyew aku..aku sayang umi keh x??YUPPP...aku akan jawab..aku memang sayang umi sangat2..umi selalu pesan jgn kebelakangkan IBU..cz ibu da lahirkan an...sampai skunk aku igt kate2 umi..umi gak banyak dengar luahan hati aku..n umi selalu kongsi2 pobs dye dengan aku..yeap..ssshhhh...dats y lah skunk aku adew 2 mak=)..
Bendew yang aku still lagi simpan smpai lah sekarang..perfume paris hilton..hee..umi belikan untuk aku..n bantal bentuk love..umi bagi tyme valntne days..sampai skunk aku simpan..sayang kowt kart barang2 tuh..n smpai skunk aku still contct gan umi..aku nk jadik "anak angkat dye sampai bilew2"..a
Umi aku rock2..yeah..
hee..umi besh2..
"an sayang umi keyh"
sayang angat2=)

No comments: